zondag 13 juli 2014

Bloemen

Hoi Allemaal,

Vandaag schitterend weer gehad, dus mooi lekker kunnen genieten, zo aan het eind van de avond toch nog even een kaartje gemaakt. Ik wil daarnaast Karin bedanken voor het volgen van mijn blog!

Ik wil met dit kaartje graag meedoen met drie challenges; De eerste is voor Cards en Scrap, hun opdracht is een kaart van 10 x 20. De tweede is die voor webshop AnMaCreatief hun opdracht is bloemen. De laatste is Crafty Catz hun opdracht is flowers.

Dit is mijn kaart geworden:



Het is een witte basiskaart van 10 x 20. Daarop blauw cardstock van 9,5 x 19,5. Ik heb een stukje groen wit geruit lint om de gehele kaart heen gedaan. Ik heb met wit en groen cardstock Hoera van Joy!Crafts uitgestanst. Deze op elkaar geplakt met een tikkeltje een verschuiving erin. Twee roze plakparels en met 3-d foam opgeplakt.


Ik heb met gekleurde chipboard bloemen twee lagen bloemen op het lint gedeelte geplakt. Ik weet niet meer van welk merk ze zijn.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenges; Cards en Scrap; Kaartenuitdaging 214. Webshop AnMaCreatief; Challenge 34 - Juli 2014. Crafty Catz; Challenge 239.

Liefs, Marieke

5 opmerkingen:

  1. Fabulous, I love the clean fresh feel to this, thanks for joining us at Crafty Catz this week, Jac x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt is dit zeg! Een heel leuk effect. En wat verrassend dat het chipboard is! Prachtig!!! Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief. Liefsd Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige bloemenkaart, Marieke. Leuk met al die fleurige blommen!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marieke, ik was de kaarten van de andere inzendingen aan't bekijken bij crads and scrap en kwam dus ook bij jou terecht. Heel mooi en vrolijk met al die bloemen, geslaagde kaart. Ik zag dat je nog plaats hebt en heb me dus maar meteen volger gemaakt van je blog. Als je zin hebt moet je bij mij ook maar eens komen kijken en ik heb ook voor jou nog een plaatsje vrij ;-)
    Hartelijke groetjes van Veerle x
    http://veerleskaartenhoekje.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so pretty! Love all those different flowers! They look great!

    Thank you for joining our Flower Challenge at Crafty Catz this week. Good luck!
    Nick

    BeantwoordenVerwijderen