maandag 28 juli 2014

Uiltje

Hoi Allemaal,

Gisterenavond nog twee kaarten gemaakt, heb heerlijk vakantie dus tijd ten overvloede om kaarten te maken. De eerste kaart die ik laat zien is er één waarvan ik het papier al twee keer eerder heb gebruikt en ook de afbeelding heb ik al eens eerder gebruikt. Dus eigenlijk de zelfde kleur tinten als de Oehoe kaart die ik eerder maakte.

Met deze kaart wil mee doen met vijf challenge's. Fab 'n' Funky, 'Walk on the wildside'. Great Impressions, Animal Friends. Friday Sketch, een schets. Cute Card Thursday, For the birds! Crafting from the heart, Anything goes

Dit is mijn kaart geworden:




Het is een vierkante basiskaart van 14 x 14. Daarop designpapier (Bo Bunny Enchanted Garden) gemat van 13 x 13. Ik heb drie keer paars cardstock uitgesneden, daarop heb ik drie verschillende vellen designpapier gemat.




Ik heb een jutte lint gebruikt (Xenos) met daaraan een uiltjes charm van Marianne Design. Rechts boven in nog drie paarse plakparels.




Ik heb de afbeelding van een kleurplaten website. Deze heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden en daarna verwerkt met reukloze terpentine en doezelaars. Ik heb de afbeelding gestanst met een cirkel stans. Daarna de rand voorzien van wat groene inkt. Ik heb de cirkel stans van Marianne Design uitgestanst van paars cardstock en daar de afbeelding op gemat. Het geheel met 3-d tape vastgeplakt op de kaart.

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge's; Fab 'n' Funky; Challenge #224 Walk on the wildside. Great Impressions; July challenge; Animal Friends. Friday Sketch; Sketch #74. Cute Card Thursday; Challenge 331 - For the birds!. Crafting from the heart; Challenge 29

Liefs, Marieke

7 opmerkingen:

  1. Beautiful card! I love the circle punch and the background papers that you used! They go perfectly with that cute owl! Thank you so much for joining us at Great Impressions! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is darling! LOVE that image and I adore the fun papers and colors you used! Thanks for joining us at Great Impressions! :) HUGS! Mynn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sweet owl love the DP's - thanks for joining us at Fab n Funky

    Beccy x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super card, great design, thanks for sharing at Fab'n'Funky.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. such a sweet owl and a lovely card. Thank you for stopping by at Friday Sketch challenge to share with us!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely image and papers, very pretty card. Thanks for joining in with us at Friday Sketch Challenge.
    Shirley xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Wat een leuk kaartje. Tof dat je meedoet met Friday Sketch en veel suc6.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen