zondag 11 januari 2015

Mummu

Hoi Allemaal,

Ik heb het druk, druk en druk. Zoals gezegd zou ik weer beginnen met werken nou dat mag ik dan ook meteen weten... Ik werk in de zorg dus onregelmatig deze week mocht ik meteen zes dagen werken van de zeven en ik kan je vertellen dat valt toch echt even tegen wanneer je er zolang uit bent. Daarnaast kreeg ik deze week vier bestellingen binnen voor kaarten (in totaal 20), waarvan er drie zeker voor volgende week af horen te zijn, Ik heb er gisteren twee kunnen maken waarvan ik er vandaag één laat zien. De derde ga ik vandaag maken dus die zien jullie van zelf wel weer verschijnen. Dat gaat me vandaag denk ik ook niet meer lukken aangezien ik ook nog moet werken vandaag. Het kaartje van vandaag heb ik gemaakt voor een oma van een collega van mij die 95 wordt dus ik heb de digi van Mummu weer uit de "kast" gehaald.

Met het kaartje wil ik meedoen met de volgende challenge's; Bronte and Bella's; Anything Goes in 2015. The sketchy Challenge; Sketch + birthday. Cards 2 Create; Verjaardag. Dies R Us; Anything goes with a twist use something new (papers). Simon Says Wednesday; Something New (papers are new). Loves Rubberstamps; Anything Goes. Scribble and Scrap; Anything Goes. Kit and Clowder; Anything Goes. Paper Creator's; Anything Goes. Kraftin 'Kimmie; Happy Birthday.



Het is een vierkante witte basiskaart van 13,5 x 13,5. Daarop kraftpapier van 13,3 x 13,3 en dan design papier van 13,1 x 13,1. Het design papier is van Maya design. Ik heb vier keer van kraftpapier een strook gesneden van 12 x 2,6 en vier keer een strook designpapier van 11,8 x 2,4. Alle randen bewerkt met distress inkt. In het midden nog een strook van 3 x 13,1 en designpapier van 2,8 x 12,9. Onder de strook in het midden wit kant geplakt. Rechts heb ik van wit cardstock een randstans van Noor! design gebruikt.



Ik heb een digi stempel gebruikt van Mo Manning; genaamd Mummu. Ingekleurd met Copics en daarna uitgestanst met een stans van Wild Rose studio.



Rechts heb ik een bloementoef ook heb ik wat blaadjes van Kraftpapier met een stans van Marianne design. Op drie van de hoeken vier witte plakparels. 



Links heb ik van herzelfde kant een strik gemaakt en daarop een paars roosje. Onder de strik een rechthoek met daarop proficiat een stempel van Marianne design. Twee vlinders van Dutch Doobadoo gebruikt en de randen paars gemaakt met mijn copics zodat ze met de rok matchen van Mummu.

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

20 opmerkingen:

  1. Hij is heel leuk hoor,mooie mallen ook.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Marieke. Spijtig dat je het zo druk hebt dat je bijna geen tijd hebt voor je hobby, zo blijft het niet leuk lijkt me.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, ik moet lachen om het plaatje Marieke!!
    Maar je hebt de kaart ontzettend mooi gemaakt en ook weer zo prachtig ingekleurd! Echt geweldig.
    Fijne zondag en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous coloring and design Marieke! Love It! Thanks so much for playing in our ‘ANYTHING GOES with a *NEW* TWIST’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje en leuk plaatje. Succes met je bestelling, goed bezig en gefeliciteerd met je nieuwe baan. Zelf ben ik ook vorige maand weer begonnen met werken en ik moet ook nog de balans (lees tijd) vinden tussen werk, kaarten maken en bloggen.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card, great image and I love your colouring!
    hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marieke wat een mooie kaart! Zo schitterend ingekleurd :) Ik ben je nieuwe volger ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very pretty. Fun image. Thanks for joining us at Loves Rubberstamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kaartje; mooi ingekleurd.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulously fun card !

    Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.

    Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous coloring, this is so cute. Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card and wonderful embellishments. Thank you so much for playing at Loves Rubberstamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Thank you for joining us at Paper Creator again with another wonderful card.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabu image...great card. Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A beautiful card. Lovely soft colours, and a great choice of flowers. SO glad you took part in this weeks Anything Goes Theme over at Mo's Digital Pencil Challenge Blog... Goodluck!! Amanda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a fab card!! Great color choices and a beautifully decorated! Thank you for joining the Sketchy Challenges - hope to see you soon again!

    Hugs
    Linda
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi just love your creation she is fantastic surrounded by the beautiful flowers and I love the Noor die!! . Thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi just love your creation she is fantastic surrounded by the beautiful flowers and I love the Noor die!! . Thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a funny card, Marieke! Love the image you used. Thank you so much for joining us at The Sketchy Challenges. We have a new challenge from tomorrow and would love to see you again.
    Hugs, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. schitterend kaartje!
    Leuk dat je meedoet met ons op the Sketchy challenges!
    groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen