zaterdag 17 januari 2015

Out of the box

Hoi Allemaal,

Vandaag een kaartje waarvan ik echt twijfel of dit is wat ik bedoelde... Ik kan er niet over uit of ik hem zelf leuk vindt of niet maar goed dit is het tweede kaartje wat ik mee maak omdat de eerste me helemaal niet beviel. Of dit nu komt omdat ik ditmaal met een witte omleiding gekleurd heb of niet ik weet het niet maar goed vind hem wel leuk en bijzonder genoeg om hem te delen, ik ben benieuwd naar jullie mening.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's; Marianne Design; Een gezellige winterse kaart. Marianne Design Diva's; Letters and or Numbers. Marianne Design Kreadiva's; Anything goes + option wintersport. Loves rubberstamps; No black ink. Winter Wonderland; Show us youre metal. Knutsel en Kadootjes; Gebruik zilver op je kaart. ABC Christmas Challenge; Anything goes. Crafting From the Heart; Anything goes.

Het is een enkele basiskaart die ik gemaakt heb met de Shape Art Mal. Ik heb met designpapier drie keer de vorm uitgesneden en deze bewerkt met distress inkt. Boven in heb ik de sterren stans gebruikt. Met zilver glitter papier heb ik 2015 gemaakt wat natuurlijk 2016 had moeten zijn.... hopelijk kan ik dat nog aanpassen.... Hoer en daar een sterrenstan met een witte parel erop. Onderin een kanten lint met daarop witte parels. Links een tag met daarop een roze strik en een bedel.


Ik heb een stempel gebruikt van snoesje met schaatsen. Ik heb haar ditmaal gestempeld met versamark watermerk inkt, daarna fijne witte embossingpoeder erover heen en als laatste geheat embost. Ik heb haar ingekleurd met copics en ik kan je vertellen dat dat nog een hele klus was... Ik heb de afbeelding uitgesneden en bewerkt met distress inkt en shabby chic embossing enemal. Daarna nog vier stempels op de afbeelding geplaatst om het geheel te breken.



Twee bomen gestanst uit wit papier en dit bewerkt met distress inkt. De randjes voorzien van wat witte geso zodat het lijkt ofdat er sneeuw op de bomen ligt om het geheel een oude look te geven heb ik ook de bomen voorzien van shabby chic embossing enemal.



Links bovenin een swirl en daarop wat bloemen met drie takjes.

Gebruikte Marianne Design Producten;
Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

21 opmerkingen:

  1. Hoi Marieke je kaart is heel mooi hoor! Je hebt het weer prachtig ingekleurd. Als ik eerlijk ben ben ik het wel mee je eens dat de witte omlijning niet nodig was. Op kraft had het er heel mooi uitgesprongen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk winters kaartje Marieke !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marieke, drie vliegen in een klap..ik wil je graag bedanken voor je mooie kaartje namens de volgende DT's, Marianne Design Divas, Marianne Design Kreadivas én Loves Rubberstamps je kaart is gewoon perfect voor allemaal!
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een mooie kaart geworden, met mooie kleurencombi. Ik zou het niet met wit omlijnen als ik eerlijk ben maar voor de rest is ie super! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfff wat een werk als ik dat zo lees...maar ik vind je kaartje helemaal geweldig.
    Leuk dat je met ons meedoet bij K&K

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart! Zoveel details ook. Leuk dat je hem mee laat doen bij K&K.
    Groetjes Monique DT
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous! Amazing details. Thanks for joining us at Loves Rubberstamps.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaart heel mooi Marieke, gezellige kleuren en echt winters.
    Ook de witte lijnen om het Snoesje vind ik leuk, weer eens iets anders!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje jij hebt een mooi winters kaartje gemaakt met Snoesje. Prachtig. Leuk dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart !!! Soms komt er iets uit je handen wat niet je bedoeling was maar toch erg leuk.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great embellishments and love the technique you used. Thank you so much for playing at Loves Rubberstamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie winterkaart Marieke, het Snoesje heb je leuk bewerkt.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OMGosh so super cute!!! Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous Christmas card!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge! We hope that you'll join us throughout the year!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart, geeft een mooi sfeertje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie winterse kaart!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog
    Ps. De witte omlijning heeft ook wel wat, vind het wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat apart zoals je Snoes hebt gestempeld met versamark, geeft een superleuk effect, echt winters
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Very pretty card, love how you colored the stamp!!!
    Mihaela- MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Kreadiva´s !
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gorgeous card ,thank you for sharing this card with us at Marianne Design Kreadivas challenge ,this month!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen