woensdag 7 januari 2015

Reminder januari challenge Cheerful Sketches Challenge Blog

Hoi Allemaal,

Vandaag een reminder voor het Cheerful Sketches Challenge Blog. Vergeten jullie niet allemaal weer gezellig mee te doen. Ik vind het namelijk een vrij leuke schets die toegankelijk is voor alle soorten kaartjes. Dit heb ik er weer van gemaakt.



Zoals bij de vorige post al had gezegd ook hier alleen weer een foto van gemaakt. Baal er best wel van en de kaarten waren al op de post dus kon er ook niet meer foto's van maken... Maar goed ditmaal een vierkante basiskaart van wit cardstock. Gemat heb ik groen cardstock en designpapier. Links een strook met groen cardstock en designpapier en onderin ook een strook groen cardstock met designpapier. 

Ik heb gebruik gemaakt van het strikje van Marianne design. Wederom in wit, groen en designpapier. Afgewerkt met een glitterparel. Ook rechts en links drie glitterparels. Ik heb een afbeelding gebruikt van Bugaboo, ook een van onze sponsers deze maand, afbeelding ingekleurd met copics daarna uitgesneden en gemat op cardstock. Onderin de banner en stamp set van marianne Design gebruikt. Deze gestanst in wit en groen cardstock en daarna wat verschoven op elkaar geplakt. 

Fijne dag allemaal!

Liefs,
Marieke

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje.
    Ik vind de kleuren heel erg mooi en wat een lief stempeltje.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh...schattig...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kerstkaart Marieke. Wat een lief afdrukje en mooi ingekleurd, vind ik best moeilijk...sneeuwmannen inkleuren. Je hebt alweer wat voor de voorraad..hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen