vrijdag 26 december 2014

Pink Christmas

Hoi Allemaal,

Vandaag ook nog een kaartje op mijn blog. Nog steeds in de kerstsfeer en we gaan gewoon door met het maken van kerstkaarten. Dit keer een kerstkaart in mijn favoriete kleur roze. 

Met het kaartje doe ik mee met de volgende challenge's; In the Pink; Pink Christmas. Scrapbook Stamp Society; Anything Goes + option Christmas. Simon Says Wednesday Challenge; Anything Goes. Kraftin Kimmie; Anything Goes. Loves Rubberstamps; Anything Goes. Sister Act; Anything Goes. ABC Christmas Challenge; Z is for Zebra (stripes). Knutsel en Kadootjes; Gebruik minstens drie kadootjes op je creatie.



Dit keer géén Shape Art mal maar een gewone vierkante kaart. De basis is een kaart van wit cardstock van 13,5 x 13,5. Daarop kraftpapier van 13,3 x 13,3 met daarop designpapier van 13,1 x 13,1. In het midden een vierkant van wit cardstock van 11 x 11. Daarop kraftpapier van 10,8 x 10,8 en dan een stuk designpapier van 10,6 x 10,6. Rechts heb ik van wit cardstock de cadeau stanst van Noor design uitgestanst en bewerkt met bruine inkt. Er een cadeautje afgeknipt zodat hij zou passen onder het vierkant. Rechts een wit kanten lint. Ik wilde hem eigenlijk onder hebben maar nadat ik hem had opgeplakt zag ik dat ik de kaart verkeerd had... Nou ja dan maar links. Rechtsboven een banner met een digi stempel van het ABC Christmas Challenge blog. De randjes berwerkt met roze inkt en  twee roze plakparels als afwerking.



Ik heb een digi stempel gebruikt van Mo Manning genaamd; North Pole Employee # 5533. Deze ingekleurd met copics. Daarna uitgesneden en de randen bewerkt met roze inkt. Vervolgens gemat op kraftpapier en roze cardstock.



Links onder heb ik een bloementoef. Ook heb ik van kraftpapier twee keer een swirl stans van Marianne Design gebruikt.

Fijne dag nog allemaal!

Liefs,
Marieke

11 opmerkingen:

  1. Marieke een prachtig kaartje heb je gemaakt.

    gr karin en


    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so adorable!!! Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marieke,
    wat een lief kaartje heb je gemaakt! Mooie zachte kleuren. Leuk dat je al voor de 2e keer meedoet bij ons van K&K!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your coloring is awesome! Love the fun and whimsical image! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Anything Goes” Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How beautiful your card is!
    Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr.Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren op een mooie kaart! Dank je wel voor je deelname bij K&K. Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi gemaakt.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van K&K.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mo manning dat is toch wel een van mijn favorieten hoor, je hebt er een enig kaartje meegemaakt!
    bedankt voor je deelname bij K&K

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous Christmas card Marieke! Beautiful colouring and lovely details.
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Another fab card I LOVE the presents down the side too! Really cute card and great to see you! Happy New year and thanks for Playing along with us this time at ABC Christmas Challenge, Hope you will join us for this year too! hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your card is beautiful.... I really love that Mo Manning image and you have coloured him to perfection!

    Thanks for sharing at In The Pink this time - good luck and hope we see you here again soon!

    Christine x (DT)

    BeantwoordenVerwijderen