dinsdag 23 december 2014

Fijne Feestdagen!

Hoi allemaal,

Vandaag nogmaals een kerstkaartje. Ook deze digi had ik al eerder ingekleurd en was ik het niet eens met de kleuren heb er toen voor gekozen de digi opnieuw in te kleuren en daar het papier op aan te passen. Vandaag nogmaals een poging gewaagd en ik moet zeggen dat dit beter is. Een kerstkaartje in afwijkende kleuren en ik vindt dat het best kan. Ik wil iedereen Fijne Feestdagen wensen!

Met het kaartje doe ik mee met de volgende challenge's; Papertake Weekly; Anything Goes. Simon Says; Wednesday Challenge (winter inspiration). Loves Rubberstamps; Anything Goes. Hobby Vision; Winter. Creative Card Crew; Anything Goes. Scribble and Scrap; Anything Goes. AnMa Creatief; Alles mag. We Do Doobadoo; Festive Spirit. Magnolia-licious; Anything Goes. Bunny Zoe's craft; Buttons.



Wederom een shape art mal gebruikt van Dutch Doobadoo. Wit cardstock de grootste maat vervolgens een maatje kleiner paars designpapier van Noor! Design. In het midden een vierkant van 10,5 x 10,5 van Bo bunny kerstpapier. Alle randjes bewerkt met distress inkt walnut stain.



Ik heb een digi stempel van Wee stamps gebruikt genaamd; Berry. Ingekleurd met Copics en daarna uitgestanst met een cirkel stans. Het buitenste randje bewerkt met paarse inkt en daarna voorzien van een randje stickles. Ook stickles op de oorwarmers en schoenen. Vervolgens gemat op een cirkel stans van Marianne Design.



Links boven in een bloementoef ik heb de bloemen voorzien van ijskristallen. Een tag gemaakt en bewerkt met distress inkt en als laatste nog twee rode knoopjes toegevoegd.


Rechts onderin een witte strik met daarop een houten kerstkristal ook deze voorzien van ijskristallen en als laatste een blauwe glitter parel.

Liefs,
Marieke

10 opmerkingen:

  1. Om trots op te zijn!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card Marieke! The image is adorable and the embellishments you've used are so pretty
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge & Happy Christmas!
    hugs
    Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Marieke, Fijne feestdagen en bedankt dat jij ook mijn volger bent geworden. Succes bij Loves Rubberstamps..
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm gewekdig Marieke!!
    Mooie kleurencombi en je hebt de digi prachtig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a sweet card! Great coloring! Thanks for joining us at Magnolia-licious and hope to see you there again next time!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card. Beautiful image and colours. Thanks for playing along at Loves Rubberstamps.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so adorable!!! Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje weer, lieve stempel. Gezellig dat je deze maand 3x hebt meegedaan aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely stunning! Thank you for joining us over at the Scribble and Scrap Challenge. Good luck. Happy New Year.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is prachtig Marieke!!

    Heel leuk dat je meedoet met onze HobbyVision Challenge :-)
    Succes!!

    Liefs Jenine xX

    BeantwoordenVerwijderen