zaterdag 13 december 2014

Reminder Challenge Cheerful Sketches

Hoi Allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje, ditmaal voor de reminder voor het Cheerful Sketches Challenge Blog doen jullie allemaal mee?



Het is een vierkante rode basiskaart van 13 x 13, daarop groen cardstock gemat van 12,8 x 12,8. Dan als laatste een stukje designpapier van 12,6 12,6. Het Designpapier komt uit een oud blokje van de Kruidvat. Ik heb twee rechthoeken gemaakt van rood Cardstock. Eén van 5,5 x 11,5 en één van 5,5 x 10,5. Hierop design papier gemat van 5,3 x 11,3 en 5,3 x 10,3. In het midden een stuk rood cardstock (3 x 13) met daarop rood met wit geblokt lint. Rechts onderin drie sterren van Glitterpapier. Links een tekststempel en dit gemat op rood cardstock.



De digi stempel is er een van Bugaboo genaamd; Little Penguin winter -Winter Bench. Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn copics. De sneeuw op de afbeelding bewerkt met Winter Decór Snow. De afbeelding uitgesneden en daarna gemat op rood cardstock.

Liefs,
Marieke

2 opmerkingen:

  1. Ik word er vrolijk van...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card, love the image and how you have done the snow, fabulous!
    hugs Jacee
    Simply Paper Card Design

    BeantwoordenVerwijderen