zondag 14 december 2014

Gastdesigner Kaartjes Inspiratie Challenge

Hoi Allemaal,

Twee weken geleden ben ik in de top 3 geeindigd bij Het Kaartjes Inspiratie Challenge Blog. Ik werd gevraagd als gastdesigner en zoals de meeste van jullie weten doe ik dit eigenlijk altijd. Dus ook deze keer. Doen jullie gezellig mee?



Het is een rechthoekige witte kaart Ik heb op een halve cm van de kant een groene stiklijn aangebracht. Links twee strookjes designpapier. In het midden een rechthoek van roze cardstock met daarop een halve cm kleiner een groen rechthoek. Ook hierop een stiklijn aangebracht met een witte gelpen. Links een strik van roze lint en wit, met een bloem. Ik heb een tag gemaakt met een bannerstans van Marianne Design. Ik heb een freebie gebruikt van 2 Cute Ink (deze kreeg je als je, je aanmeld voor hun nieuwsbrief). Deze ingekleurd met mijn copics en het sneeuw bewerkt. Uitgestanst met een ronde cirkelstans en daarna gemat op een roze cirkel stans.

Fijne dag Allemaal!

Liefs,
Marieke

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Marieke, echt een super leuke kaart!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marieke,
    Wat leuk dat je een gastdesigner kaartje hebt gemaakt voor onze uitdaging! Hij is erg vrolijk geworden :)
    Lieve groet, Linda (DT KIC)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen