vrijdag 26 december 2014

My Christmas Top 5

Hoi Allemaal,

Vandaag een kerst top 5. Debby geeft een candy weg voor een top 5 van je eigen gemaakte kerstkaarten. Erg lastig om te kiezen omdat ik vrij kritisch ben op mijn eigen werk, maar vaak ook een totaal andere smaak lijk te hebben dan anderen Lol! Wat ik zelf erg mooi vind lijkt vaak bij andere minder in de smaak te vallen en andersom als ik twijfel over een eigen kaart dan vinden andere deze juist erg leuk. Ik ben ook nog niet zo lang aan het bloggen en ik moet je eerlijk zeggen ik vind het soms ook nog wel een beetje spannend. En het is ook weleens fijn om met een goed en trots gevoel naar je eigen kaarten te kunnen kijken.



Op nummer één staat voor mij de Don gaat op vakantie kaart. De eerste keer dat ik het haar van Don zo'n kleurde en ik was er zelf erg blij mee. Ook omdat ik het kaartje uiteindelijk twee keer heb gemaakt voor het naar mijn zin was maakte dat ik hem op één zet.


Op twee staat een Cris Cros kaart met een afbeelding van Wee Stamp, Eigenlijk al vanaf het begin dat ik aan het bloggen ben fan van deze stempels en je zult er ook nog wel enkele voorbij zien komen. Wat was ik happy met het eind resultaat. Eindelijk werkte de papieren bloemen mee en ik vond de kleur combi helemaal top!


Op drie staat mijn kaartje in traditionele kleuren ik was zelf wederom erg blij met de kleurcombinatie en wat was ik trots op mijn eerste zelf ingekleurde copic plaatje! Ik denk dat ik anderhalf uur bezig ben geweest met het inkleuren van het plaatje en dan nog niet te vergeten dat ik het eerste plaatje verprutst had Lol.


Op vier een kaart die ik persoonlijk erg mooi vind omdat hij buiten de standaard kerstkleuren valt. Ook dit plaatje had ik al eerder gekleurd en aan de kant gegooid omdat ik geen papier kon vinden wat naar mijn smaak was. Maar toch op het laatste moment voor kerst er een kaartje van heb kunnen maken en mijn overburen er erg blij mee zijn.


Als laatste een kerstkaart waar ik zelf heel blij mee was op de kleur blauw van de cadeautjes na die had ik liever bruin gedaan maar kon ik op dat moment niet gevonden krijgen of eigenlijk wilde het niet lukken... Ik was er zelf zo blij mee dat ik hem meteen online zette. Ook dit is een kaart van een van mijn favorite digi's namelijk; Mo Manning.

Ik wil in ieder geval mijn volgers ontzettend bedanken want dank zij jullie ben ik het blijven doen. Ik wens iedereen voor vandaag nog een fijne kerstdag en mocht ik jullie niet meer zien in blogland een Gezond en Creatief 2015!

Liefs,
Marieke

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke collectie heb je bij elkaar gezocht!
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovey colouring and such pretty details, Marieke - this is a great selection of Christmas cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh what a gorgeous selection of Christmas cards.
    Thank you for joining in my Favourite Five Christmas Cards.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marieke this is a stunning series of Christmas designs and such a wonderful reflection of your awesome creative talent. Thank you so much for sharing them. Also wishing you a 2015 filled with tons of love and happiness xxx
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous selection of cards, all so gorgeous.
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen