zaterdag 2 augustus 2014

Vintage kerst

Hoi Allemaal,

Gisterenavond een vintage kaart gemaakt helemaal niet mijn ding maar goed soms horen ze erbij en mijn schoonmoeder is er helemaal dol op! Ik heb hem met een kerstthema gemaakt omdat dit voor mijn gevoel makkelijker is dan met een normaal thema.

Met de kaart wil ik meedoen met de volgende challenges; Cute Card Thursday; bij hun was het thema vintage. Crafty Hazelnuts Christmas Challenge; Reach for the stars. Crafty Hazelnuts Christmas Challenge Extra; Extra for August .Winter Wonderland; Anything goes for christmas. ABC Christmas Challenge; O for Obscured

Dit is mijn kaart geworden:



Het is een vierkante grijze basiskaart van 14 x 14. Ik heb designpapier gebruikt van Joy!Crafts en Bo Bunny. Ik heb een stuk van 13,5 x 13,5 van joy!crafts bewerkt met een paper distresser en daarna met vintage photo inkt. Daarop heb ik een stuk gemat van Bo Bunny van 13 x 13. Dit ook verwerkt met de distresser en inkt. De rechterhoek heb ik opgerold. Ik heb een afbeelding van Marianne Design gebruikt en dit gemat op lichtblauw cardstock en daarna op design papier van Joy! Crafts. Links heb ik een stukje wit lint geplakt (Xenos). Van blauw cardstock heb ik de sterren stans van Marianne Design gestanst en daarop witte plakparels.



Rechts onder op de kaart heb ik een bloementoef. Ik heb twee neutrale kleuren bloemen en drie lichtblauwe roosje opgeplakt. Daaronder heb ik van blauw cardstock de swirls van Marianne Design. Van grijs cardstock heb ik twee keer de leaf stans van Joy! Crafts gebruikt. Van designpapier heb ik één keer de vintage floral van Joy! Crafts uitgestanst. Alle stansen bewerkt met vintage photo inkt.



Rechts bovenin heb ik twee tags (joy! Crafts) gestanst van het papier van Bo Bunny. Dit bewerkt met vintage photo inkt en er bij beide tags een lint door gehaald. Ik heb er nog geen stempels op geplaatst omdat ik nog niet de juiste kerst stempels heb. Daar wacht ik dus nog even mee....

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenges; Cute Card Thursday; Challenge 332 - Vintage. Crafty Hazelnuts Christmas Challenge; Challenge # 188 Reach for the stars. Crafty Hazelnuts Christmas Challenge extra; Extra for August. Winter Wonderland; Anything goes for xmas. ABC Christmas challenge; O for Obscured.

Liefs,
Marieke

4 opmerkingen:

  1. Schitterende kerstkaart Marieke!
    Mooie kleuren en leuk zoals je de sterrenslinger op de kaart hebt verwerkt.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for entering all of my Craftyhazelnut's challenges with your lovely card - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely beautiful! I love the vintage feel and all of your lovely details. Thanks for sharing your creation with us at Winter Wonderland - good luck!
    Rebecca.

    BeantwoordenVerwijderen