vrijdag 29 augustus 2014

Clown

Hoi allemaal,

Mijn collega wordt aankomende maandag 50 jaar, nu is deze collega best belangrijk voor mij dus een kaartje sturen leek mij wel gepast. Toen ik haar vertelde dat ik begonnen was met bloggen en mijn blog had laten zien was haar eerste vraag "oh heb je dan ook een kaart met clowns?". Die had ik geen en ik op zoek op internet naar Digi stempels of clear/rubber stamps met een afbeelding van een clown, nu kan ik je vertellen dat was nog niet de makkelijkste opdracht.... Gelukkig heb ik er twee gevonden bij Day for Daisies, en laat ik daar nu net een voucher voor gewonnen hebben. Dus het aller eerste "clownskaartje" wordt morgen op de bus gedaan om naar haar verstuurd te worden! 

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij de volgende challenge's; Friday Sketch; een schets. A Day for Daisies; Een kleurenpalet, ook willen ze dat je een digi van hun gebruikt. Loves Rubberstamps; Two or more  pattern papers. Crafting from the heart; Anything goes. Simon Says; Anything Goes. Sister Act; Anything Goes.

Dit is mijn kaart geworden:



Het is een witte vierkante basiskaart van 13.5 x 13,5. Ik heb van rood cardstock een vierkant gesneden van 13 x 13. Daarop designpapier gemat van 12 x 12 (My Mind Eye Boy Crazy). Ik heb een rood stuk cardstock van 13,5 x 4,5 daarop gemat designpapier van 13 x 4. Links onder heb ik drie rode plakparels. Ik heb op al het papier met een rode stabillo stift een "stik lijn" gemaakt.



Ik heb een digi stempel gebruikt van A Day For Daisies genaamd; Miss Clair Clown. Ik heb haar ingekleurd met mijn derwent potloden en daarna verwerkt met doezelaars en reukloze terpentine. Ik heb de witte rechthoekjes aangestipt met een witte gelpen.



Ik heb met een stempel en vermark watermerk inkt de stempel gestempeld en daarna met witte embossing poeder het geheel geheat embost. Daarna het geheel uitgestanst met een cirkel stans en opgeplakt met 3-d tape.

Met deze kaart wil ik grraag meedoen met de volgende challenge's; Friday Sketch; Sketch 77. A Day For Daisies; Challenge # 103. Loves rubberstamps; Challenge # 118. Crafting from the heart; Challenge 33. Simon Says; Anything goes. Sister Act; Challenge # 72.

Liefs,
Marieke

4 opmerkingen:

  1. What a cute clown image, and your papers complement it so nicely, Marieke! Thanks for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is adorable and your colorful clown is so cute! Thanks so much for joining our Loves Rubberstamps Challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so super cute!!! Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a cute card! Love it! Thanks for joining Loves Rubberstamps Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen