vrijdag 13 juni 2014

Op de valreep.

Hier nog een kaartje wat ik op de valreep ga indienen bij Dutch Stamp Chickies. Bij het schrijven van het bericht heb ik nog 2 uur te gaan waarschijnlijk tegen de tijd dat ik klaar ben met het bericht nog een uur... Maar goed vond de kleuren en thema die zij hadden zo leuk dat ik er toch wel een kaart mee wilde maken. Ze hadden een foto ter inspiratie en daar moest je dan je kaart op afstemmen.


Dit was de inspiratiefoto en ze wilde dat je er een tuinkaart/creatie van maakte.

Ik heb deze keer een andere vorm van kaart gebruikt en wel een Easelkaart, ik had nog nooit zo'n kaart gemaakt, maar had van de week bij Noor! Design een tutorial voorbij zien komen. Daar heb ik dan ook gretig gebruik van gemaakt en ik vind mijn kaart goed gelukt.


Voor de kaart zelf heb ik de Shape Art Mal Flower gebruikt van Dutch Doobadoo. Het groene/witte design papier heb ik de kleinere vorm van deze mal uitgeknipt. 





Ik heb voor zowel de boven en onderkant er voor gekozen de zelfde standaard basis te gaan ik heb van roze cardstock een strook gesneden en er een gestreept design papier 0,5 cm kleiner opgeplakt. In het midden heb ik wat kant geplakt dit komt weg bij de Xenos. Boven en onder het rechthoek heb ik van oranje cardstock een randstans gebruikt van Noor! Design. Ik heb een digistempel van All Dressed Up gebruikt genaamd: Little Flower Girl. Deze heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden en daarna verwerkt met een doezelaar en reukloze terpentine. Deze afbeelding heb ik uitgeknipt en op een roze designpapier geplakt. Dit designpapier heb ik uitgestanst met een vierkante stans van Noor! Design. Links en rechts van dit plaatje heb ik met groen cardstock hekjes gestanst van MDesign. Ook het vogelhoekje en het vogeltje zitten bij dit pakketje in. Rechts heb ik met een label geplakt met daarop roze tekstletters. Hierachter zit een takje met groen cardstock de stans is van MDesign. De bloemtjes heb ik in geel cardstock gestanst, deze stans is van MDesign. 


Onder heb ik van groen designpapier twee keer een stans gebruikt van Noor! Design, vintage floral. Daarboven op wat bloemen en roosjes.

Met deze kaart wil ik graag mee doen met; Challenge 17 tuinkaart/creatie

Liefs,
Marieke


3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Marieke, een leuk model met een prachtig ingekleurde stempel. Dank voor je bijdrage bij DSCC, veel succes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje,ik heb dezelfde mal gebruikt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuke kaart heb je gemaakt, gezellig dat je meedoet bij de uitdaging van de DSCC.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen