zondag 8 juni 2014

Och wat zoet...

Och wat zoet... dat was de reactie van Alexander toen hij zag wat voor een kaart ik aan het maken was, en tja ik kan hem geen ongelijk geven want zoet dat is hij inderdaad! Zoet of niet ik ben er ontzettend blij mee, ik vind hem super gelukt!

De kaart die ik heb gemaakt ga ik gebruiken voor vijf challenges, de eerste challenge is die van Hobby Vision Design Team, de kaart heeft als opdracht vlinders, nou die zijn zeker aanwezig! De tweede challenge is die van Sc@p-Cards Challenge Blog, ook hun opdracht was vlinders. De derde challenge is die van All Dressed Up, hun opdracht is Bling it up, daarnaast moest er een digi stamp van hun merk aanwezig zijn. De vierde challenge is bij kort o mania tja ze zitten ook overal die challenges.... Hun opdracht was eigenlijk makkelijk everything goes, dus alles kan en mag. De laatste en daar past hij dan ook echt wel bij.. is voor Cute Card Thursday hun opdracht was perfectly pink, nu moet ik zeggen rozer dan roze kan deze haast niet. 

Dit is hem dan geworden:



Voor de basis heb ik wederom de Shape Art Malen van Dutch Doobadoo gebruikt; één keer roze cardstock, één keer roze glitter cardstock, één keer roze designpapier en één keer wit cardstock papier. Het witte cardstock bewerkt met roze inkt en voorzien van een roze stippellijn met een stabilo stift.



Aan de beide zijkanten heb ik van design papier met de vlinderstans van Joy!crafts een vlinderrand gemaakt deze heb ik onder het glitter cardstock geplakt en voorzien van een "roze randje". Boven op de vlinderrand heb ik met losse vlinders een soort van 3-d effect willen creëren. Voor de losse vlinders heb ik de Martha Steward Pons gebruikt en de vlinderstans van Joy!crafts. Op de ruggetjes van de vlinders heb ik een aantal pearls geplakt. Aan beide kanten roosjes toegevoegd, ook deze zijn van Joy!crafts.


De stempel is een digi stamp van All Dressed up genaamd Abi ballerina dit was een Freebie (voor mensen die het principe freebie niet kennen je kunt een digi stamp gratis downloaden). De digi stamp heb ik ingekleurd met Derwent potloden, en daarna verwerkt met een doezelaar en geurloze terpentine. Ik heb de onderkant van het jurkje bewerkt met wat glitterlijm voor de sparkles! Deze heb ik vervolgens opgeplakt met 3-d foam. Rechts bovenin heb ik gebruik gemaakt van een Freebie van Cards en Scrap, deze heb ik bewerkt en roze met wit gemaakt. De sentiment zegt; " To a little girl who is 'tu - tu 'cute! ". Verder heb ik in het midden zowel boven als onder wat pearls geplakt. 


Liefs Marieke




8 opmerkingen:

  1. She is beautiful ! I love the card shape and those little butterflies..perfect.
    Thank you for joining us at All Dressed Up x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks for the lovely comment and having a look at my card. Greetz

      Verwijderen
  2. Great job! Love all your details! Thanks for joining us at All Dressed Up!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!! So much pretty pink! It's a beautiful card, Marieke! I love all the sparkle! Thanks for joining us at All Dressed Up! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marieke, wat een prachtige kaart heb je gemaakt hier wordt je gewoon vrloijk van, Bedankt dat je meedoet aan onze Scrap cards challenge.

    Lieve groetjes van Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Marieke,
    leuk die stempel. Mooie kleurtjes.
    Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card - I love the shape.... fabulous colours... and perfect bling!

    Thanks for sharing at All Dressed Up..

    Christine (DT) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you so much for playing along over at All Dressed Up challenge - "Bling”!

    Just loved your creation, and hope to see you back here next time!

    DT - Keeley Ainsworth
    All Dressed Up
    x x x

    BeantwoordenVerwijderen