dinsdag 12 februari 2019

You can't hide, i know it's your birthday.

Hallo allemaal,

Zoals gezegd ging ik van het weekend heerlijk knutselen. Naast de leuke regenboogkaart van gisteren maakte ik ook nog deze struisvogel kaart. Ditmaal maakte ik een pop up kaart.


Gebruikte producten: Oh my Ostrich stempel en stans, Die - Namics blueprint 28, Die-Namics grassy fields, Die'Namics birch trees (beide), cloud stencil, BB up in the air, BB birth-yay


Eerst maakte ik de achtergrond met Distress inkten en het cloud stencil. Daarna stanste ik de voorkant uit met de blueprint 28. Ik stanste de blueprint nogmaals uit stempel papier en snee het middelste gedeelte los. Aan de bovenkant stempelde ik de tekst en onderin maakte ik het dezelfde kleur als de voorzijde. Plakte aan de achterkant een pull tab en plakte dit aan de voorkant vast. 


Stempelde alle losse onderdelen en kleurde ze in met mijn Copic markers. Stanste ze daarna met de bijbehorende Die-Namics en legde ze apart. Stanste het gras met de Grassy fields die-Namics en plakte die op de voorkant van de kaart, sneed het grass door waar het op de voorkant ook schuin loopt zodat het meeloopt met het schuifmechanisme.

Plakte alle losse onderdelen op en plakte het geheel op een dubbele topfold kaart.


Fijne dag allemaal!

Groet, Marieke

Met de kaart doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things - Birthday challenge
Simon Says Wednesday Challenge - Interactive card.

4 opmerkingen:

  1. Even dit knippen en dat plakken, een heel werkje maar het resultaat is schitterend!
    Groetjes ,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke, vrolijke struisvogelkaart. Echt een toppertje. Wat een leuke serie met de hondjes.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Such a wonderful interactive card, Marieke! Your scene is just awesome and I love this pull tab idea, too. Great design with fabulous coloring♡

    Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.

    Marge

    BeantwoordenVerwijderen