zondag 17 februari 2019

Hallo, tot ziens en alles daartussen.

Hallo allemaal,

Vandaag ging ik totaal uit mijn comfort zonde. Heel lang heb ik getwijfeld of ik aan de alcohol inkten wilde gaan beginnen, weer iets nieuw totaal oncontroleerbaar, totaal niet mijn ding. Maar het is zo mooi! Nou dan uiteindelijk gisteren toch maar bezweken en ze gehaald. Zo ging ik vandaag aan de slag en dit zijn mijn twee kaarten geworden.

Gebruikte producten: Craft Emotions Ocean set 1, Collage cover up Die-Namics, Stitched triple peek a boo window Die-Namics, Scrap & Co girls en Hello stempel, Alcohol inkten.


Met de alcohol inkten en Yupo papier maakte ik twee achtergronden en stanste deze uit met een rechthoekige stans. Voor de eerste kaart stanste ik het paneel met de peek a boo window stans en plakte dit op een rechthoekige basis. Stempelde de tekst en de vissen met Versamark inkt. Stempelde de vissen met Memento inkt en kleurde ze in met mijn Copic Markers. 


Van wit cardstock stanste ik vier keer de Collage cover up die en plakte dit op elkaar. Stempelde met Hybrid ink de vissen en het zeewier op de achtergrond en plakte daarna de stansen erop. Stempelde de dieren en kleurde ze in met mijn Copic markers. Stanste uit zwart cardstock wat zeewier en plakte deze op. Op zwart cardstock heat emboste ik de tekst met wit embossing poeder.

Fijne avond allemaal!

Groet, Marieke

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes, Marieke! Leuk effect met die alcoholinkt. Inspirerend om te zien hoe je de peek-a-boo van MFT hebt gebruikt. Ik heb hem ook, maar ik heb er nog niet zoveel van gezien bij anderen. En hij is juist zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zijn ze! Ik ben helemaal weg van alcohol inkt, die kleuren zijn zo intens. Altijd een verrassing hoe het uitpakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben blij dat je toch bezweken bent voor de alcohol inkten. Je kaartjes zijn prachtig, je geeft er toch weer helemaal je eigen Marieke-draai aan. Gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaarten met de alcohol inkt, prachtige kleuren.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cool! Ik heb precies hetzelfde! Niet te peilen wat het wordt, weer een nieuwe verslaving erbij?? Ik heb ze nog niet gekocht, maar het resultaat spreekt mij ook aan. Erg toffe kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen