vrijdag 1 februari 2019

Copic Colourstock; How to color on kraft paper

Hallo Copic fans,


Vandaag heb ik voor jullie een video tutorial waarin ik laat zien hoe je met Copic markers een afbeelding inkleurt op kraft papier. Tevens laat ik jullie zien hoe je zeepbellen kunt kleuren.

De rubber stempel die ik gebruikt heb heet Blowing bubbles van Lili of the valley.



Bovenstaande foto is het stempelafdrukje helemaal ingekleurd. In de videotutorial laat ik zien hoe je de zeepbellen kleurt dit kan uiteraard ook op normaal wit Copic papier en springen de kleuren er veel meer uit. 

Je kunt er ook voor kiezen om met de donkerste kleuren nogmaals het accent op de "buitenring" aan te brengen om en hem net wat meer kleur te geven.


Hierbij de volledige uitwerking van de kaart. De foto hieronder is van de gebruikte Copic kleuren voor de gehele kaart.


Hopelijk vonden jullie de video tutorial leerzaam en zie ik op de Colourstock Facebookpagina snel jullie verschillende Kraft ingekleurde creaties voorbij komen.


Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten