donderdag 14 februari 2019

Home is where the heart is

Hallo allemaal,

Nog een kaartje dat ik van het weekend maakte. Zoals de meeste van jullie weten zit ik in het designteam van Scrap & Co. Sandra (de eigenaresse) heeft in samenwerking met Mathilde (lid van het designteam) twee leuke nieuwe stempel sets ontworpen. De vraag aan ons als designteam of we er een kaart mee kunnen maken in onze eigen stijl. Hier is één van mijn uitwerkingen.

Gebruikte producten: Stempel Scrap & Co - spectacular en home, In Paris (MFT), Town Bear (MFT), Friends at first sip (MFT), Die-Namics rectangle stax a2 en candy land paperpack (MFT)


Op een stuk cardstock stempelde ik een "straat" met de huizen uit de In Paris en Town bear set. Dit deed ik met de masking techniek. Kleurde de huizen in met mijn Copic Markers en stanste het geheel uit met de rectangle Die-Namics. Stempelde het hartje uit Friends at first sip en kleurde dit rood. Stanste het uit en plakte het met 3-d tape op de kaart. Stempelde de teksten met memento inkt en kleurde "home" ook in met mijn Copic Markers. Plakte het geheel op een topfold kaart die ik heb voorzien van wat designpapier.

Fijne dag allemaal!

Groet, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
Simon Says Wednesday challenge - Black & white and 1 other color.
Dutch card lovers - Use a quote
My Favorite Things - Color Challenge

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!!
    Super mooi ingekleurd.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk deze kasrt Marieke. Een mooie stempel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart, zo leuk die huisjes! Fijn dat je meedoet met Dutch Card Lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! Stoer alles in die grijstinten met een snufje rood. Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a great take on our b/w + 1 color theme this week! Love your design!!! Thank you so much for sharing your talent with us at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge! /Karin

    BeantwoordenVerwijderen