maandag 11 februari 2019

Happy birthday, it's time to put on your party hat.

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend was mijn moeder op visite, ze is er dan een heel weekend en we knutselen dan een heel weekend samen. Heerlijk vindt ik ze die weekenden. Ik heb verschillende kaarten gemaakt en één er van is deze. Ik ging aan de slag met de nieuwe release van My Favorite Things en gebruikte de schets van Crazy for CAS.

Gebruikte Producten: It's a mice time to celebrate stempel en die-namics, Happy Birthday circle die-namics, Essential sentiment strips die-namics, Sweet celebration paperpad.


Stempelde de muis en kleurde hem in met mijn Copic Markers. Stanste de birthday cirkel 4 keer uit wit cardstock en zes keer uit gekleurd cardstock. Ik knipte de helft van de tekst eraf en van de gekleurde letters maakte ik het woord Happy Birthday. Maakte er een setje van zodat hij wat verhoogd werd. Met Salty Ocean maakte de achtergrond blauw en plakte de cirkel erop. Stempelde het sentiment en stanste het uit met de banner. Plakte de muis en de banner op en werkte het af met enemal dots. Plakte alles met 3-d tape op een rechthoekige kaart waar ik twee strips designpapier op plakte.

Fijne dag allemaal!

Groet, Marieke

Gebruikte Copic kleuren:
Paars - BV08, V17, V15, V12
Roze - R89, R85, R83, R81, R22, R21, R20
Oranje - YG09, YG07, YG04, YG02
Geel - YG16, Y17, Y15, Y13
Groen - YG17, YG07, YG05, YG03
Blauw - B1BG15, BG13, BG11
Muis - N5, N3, N2, N1, N0

9 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig kaartje. Super leuk gemaakt en die muis is zo cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig zo samen knutselen met je moeder! Je kaartje is super. Ik vind het een geniaal idee om een deel van de letters weg te knippen bij de stans, het effect is nu weer heel anders. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n superleuk kaartje Marieke! Heerlijk zo'n knutselweekenden, echt genieten! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable - love the rainbow colours, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een cutie. En prachtig, die gekleurde randjes! Bedankt voor je deelname bij Crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje! De kleuren komen zo mooi uit op het wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart zeg. Bedankt voor het meedoen met de crazy for CAS sketch challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een supergaaf kaartje!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Crazy for Cas :-)
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke kaart! Lekker vrolijk en gezellig zo'n knutselmoment met je moeder. Leuk dat je meedoet met ons Crazy for CAS-challenge. Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen