vrijdag 13 juli 2018

Zo ontzettend trots!

Hallo allemaal,

Afgelopen maand stond ik met een serie kaarten in het Cardmaking and Papercrafts magazine! Zo ontzettend trots dat ik ben! Het magazine is inmiddels weer uit de schappen en daarom mag ik nu aan jullie laten zien wat ik gemaakt heb. Ik ging aan de slag met de leuke monsters van My Favorite Things en maakte drie projecten.




Ik vond het ontzettend leuk om te doen en hoop nogmaals zo'n kans te krijgen :). Benieuwd wat jullie ervan vinden!

Groet, Marieke

2 opmerkingen:

  1. Wat een eer, in de magazine. Top! Deze kaarten zijn schitterend. Zo vrolijk en grappig. Terecht dat ze erin zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd, geweldig. Deze kaartjes zijn ook wel héúl erg leuk! Vrolijke kleurtjes en leuke opzetjes. De 'enge' huiskamer is ook zo mooi qua kleurtjes die steeds terug komen. Top.

    BeantwoordenVerwijderen