donderdag 4 juli 2019

As you like it challenge guest designer - Baby

Hallo allemaal,

July is een drukke maand zoals jullie wel zullen merken, ik ben bij verschillende challenge blogs en merken gastdesigner en daarnaast heb ik dan mijn "normale" post. Ik blijf het een hele eer vinden om met mijn hobby dit te kunnen doen en te mogen maken.


Vandaag dus een post voor As you like it Challenge blog. Daar gaat vandaag een challenge van start met het thema "Baby" alles mag zolang je maar vertelt wat je hebt gemaakt.


Ik maakte een set kaarten, ik probeer waar mogelijk twee babykaarten te maken zodat ik er altijd wel wat in mijn voorraad heb. Nu merk ik zelf dat ik vaak geneigd ben om voor een jongens kaart te gaan maar deze keer werden het er dus twee.


Uit wit cardstock stanste ik twee keer de achtergrond en sneed deze op twee cm van rechts los. Maakte een topfold basis kaart en plakte daar een stuk roze en een stuk blauw cardstock op. Daarop ging met 3-d tape de achtergrond maar zo dat er een stuk gekleurd cardstock zichtbaar is. 


Uit wit cardstock haalde ik twee keer het woord hello en herhaalde dit nog zes keer uit blauw en roze cardstock. Plakte dit alles op elkaar en eindige met wit cardstock. Plakte het woord op de kaart.



Op roze en blauw cardstock heat emboste ik de tekst en stanste dit uit to een kleine banner. Dit ging met 3-d tape op het woord hello.



De luchtballon stempelde ik twee keer op Copic papier en één keer op het roze en blauwe cardstock. Kleurde de luchtballonen in met mijn Copics en stanste deze. Uit de blauw en roze luchtballon knipte ik drie onderdelen en plakte deze op de gekleurde luchtballonnen en plakte deze op de basiskaart.

Fijne dag allemaal!

Groet, Marieke

Stempels: Up in the Air, Hello, little one
Stansen: Stitched cloud backdrop Lawn Fawn, simple hello, Up in the air, Blueprint 33 Die-Namics
Inkt: Tsukineko Versamark
Papier: Smooth White, Cotton Candy, Sno Cone

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes! Die wolkjes achtergrond vind ik echt super gaaf!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer 2 prachtige kaartjes! Altijd leuk om gevraagd te worden, het blijft een leuke hobby! Vind de wolken stans wel heel erg gaaf! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie en schattige babykaartje Marieke...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief! En slim om zowel een roze als blauwe versie te maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This duo is beautiful Marieke. I'm so pleased you've joined us as a guest designer this month. Your cards are beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen