donderdag 18 juli 2019

As you like it challenge guest designer - Bird or Beast

Hallo allemaal,

Daar was ik weer eens ditmaal voor een nieuwe challenge by As you like it challenge blog. Deze week is het een keuze week. De keuze is bird or beast, ik vind beide leuk om iets mee te doen, echter koos ik deze keer voor bird omdat de zomer me erg doet denken aan tropische vogels met mooie kleuren.


Als basis stanste ik een stuk wit cardstock dat ik bewerkte met distress inkt en bespetterde met water. Plakte dit op een witte topfold kaart en legde het aan de kant. Uit goud cardstock stanste ik de onderkant van de taart. 


Op Copic papier stempelde ik de flamingo's, cocktails, paraplu's en de taart. Op de taart stempelde ik allemaal tropische bladeren en kleurde deze in met mijn Copic markers. Plakte dit vast aan de standaard en stanste het ovaaltje om de taart compleet te maken.


Kleurde de flamingo's, paraplu's en cocktails in met mijn Copic markers en stanste ze uit met bijbehorende stansen. Plakte dit op de taart als toppers. Heat emboste de tekst op zwart cardstock en plakte dit als laatste op de kaart met 3-d tape.

Fijne dag allemaal!

Groet, Marieke

Met de kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenge's:
Simon says Monday Challenge - Animal Magic
Simon Says Wednesday Challenge - Make your own background
Dies R Us - Birthday
Penny Black and more - Summer colors

Stempels: Sassy pants birthday greetings 2. Let's Flamingle, Sunshine & Friendship.
Stansen: Let's Flamingle, A2 rectangle stax, Celebrate with cake Die-Namics.
Inkt: Salty Ocean Distress inkt, Memento Tuxedo black, Tsukineko Versamark
Papier: Black Licorice, Smooth white, Copic paper, Goud cardstock
Extra: Ultra fine white embossing powder.

7 opmerkingen:

  1. What a fun card! The sentiment is hilarous and so pefect for these fun flamingos. Thank you so much for joining us at Penny Black and more challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm so pleased you've been such a fantastic guest with us this month. Thank you for sharing your fabulous creations. I love your cards and this one is no exception. Beautiful colouring and layout. Big hugs. Annette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supppper leuke kaart is het weer geworden
    groejes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG what a fun creation! Thanks so much for joining in the fun at our Dies R Us challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DIES R US
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A real fun image and pretty Summery creation, it's lovely to see you at Penny Black and More July challenge, thanks so much for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben weer even gezellig aan het bijlezen geweest op je blog. Of eigenlijk plaatjes kijken.. er is zoveel moois te zien weer! Deze flamingokaart is ook weer helemaal leuk en lekker s'zomers, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a cute card..so fun!Thanks for joining us at Dies R Us!

    BeantwoordenVerwijderen