dinsdag 11 juni 2019

Sending you an ocean of love

Hallo allemaal,

Kunnen jullie de teckel kaart van deze winter nog herinneren? Met de trifold slider Die-Namics maakte ik een kaart met kussende teckels, ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om er een zomerse versie van te maken en zo zat ik gisteren tot laat nog deze kaart te maken.


Met distress inkten maakte ik twee keer de basis en sneed deze op de juiste maat. Ik ben helemaal gelukkig met de ocean themed Die-namics ik was al een tijdje op zoek naar zoiets en zie daar My Favorite Things brengt ze uit. 

In ieder geval ik stanste de bodem uit kraft en bewerkte dit met distress inkt. Stanste het koraal uit twee verschillende soorten cardstock en het zeewier uit groen cardstock. Plakte het op allebei de zee scene's hetzelfde.



Stempelde de zwarte visjes op ook weer dezelfde plekken. Op Copic papier stempelde ik alle vissen en de harten en kleurde deze in met mijn Copic markers. Stanste ze daarna uit met bijbehorende stansen. 

Ik maakte gebruik van twee verschillende teksten maar wel zo dat ze bij elkaar paste. Stanste de kleinste stans van de trifold slider twee keer uit acetate en maakte het mechanisme vast op de binnenkant van de kaart.


Alles plakte ik op de basis en "bouwde" de kaart in elkaar totdat het een werkend mechanisme werd.

Fijne dag allemaal!

Groet, Marieke

Gebruikte Copic kleuren:
Vissen - V09, V17, V15, V12, Y15, Y13, Y11, B26, B28, B24, B23, C3, C1, C00, 0, BG18, BG15, BG13, BG11, YR68, YR65, YR61, N9,
Walvis - W7, W5, W3, W1, B99, B97, B28, B26, B24
Orka - N9, N7, N6, N5, N4, C3, C1, C00, 0
Harten - R59, R29, R27, R24

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
Simon Says Challenge - Work it Wednesday / summer

Stempels: Friends with fins, Gill Friends
Dies: Friends with fins, Gill Friends, Under the sea, Rectangle peek a boo, Trifold slider Die-namics
Inks: Versafine onix black, Tumbled Glass, Salty Ocean, Broken China, Chipped Sapphire Distress inkt.

2 opmerkingen:

  1. een superleuk kaartje ! helemaal mooi is deze geworden ! top hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk!! (ook dat muziekje achter je filmpje!)

    BeantwoordenVerwijderen