zondag 30 juni 2019

Thanks, you're amazing

Hallo allemaal,

Daar zat ik dan weer tussen de ventilatoren te knutselen, ditmaal geen kerstkaart maar een een kaart met alcohol inkten. Ik wilde nog graag een kaart maken met de huidige schets van My Favorite Things en tja daar moet je dan wat voor over hebben, hihi.


Op Yupo papier maakte ik met drie verschillende kleuren alcohol inkt de achtergrond, stanste hem uit en plakte het geheel op een witte topfold kaart. 

De moroccan Mosaic Die-Namics stanste ik vier keer uit goud cardstock en plakte ze allemaal op elkaar en in het midden van de basiskaart.


Vervolgens stanste ik het woord thanks vier keer uit wit cardstock en plakte deze op elkaar en daarna in het midden van de doily. De tekst heat emboste ik op zwart cardstock en stanste het daarna uit en plakte het met 3-d tape op de basis.

Fijne avond allemaal!

Groet, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's: 
My Favorite Things - Sketch Challenge

Stempels: You wow me
Stansen: Moroccan Mosaic, A2 Rectangle stax, Blueprint 33, Simply thanks Die-Namics.
Inkt: Tsukineko Versamark, Denim / Pool en Patina alcohol ink
Extra: Wow ultra fine gold embossing poeder
Papier: Gold foil cardstock, Black Licorice en Smooth White cardstock, Yupo papier.

4 opmerkingen:

  1. mooi effect geeft dat goud op de blauwe achtergrond ! top hoor
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful colors and the medallion is a great way to highlight your sentiment, Marieke! Thank you for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi, deze blauwtinten bij het goud. Gaaf kaartje weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Those blues and greens are amazingly rich!

    BeantwoordenVerwijderen