vrijdag 17 mei 2019

WOW, celebrate with a bang

Hallo allemaal,

Na zeven dagen werken eindelijk drie dagen vrij en dat betekend knutseltijd! Zo ging ik vandaag aan de slag met de sketch challenge van My Favorite Things. Een hele strakke kaart is het dit keer geworden maar ik dacht hij heeft niet meer nodig dan dit.


Met distress inkt maakte ik eerst cirkels met een stencil daarna heat emboste ik al het vuurwerk op de cirkels. De cirkels op zich zagen er nu een beetje raar uit en ik dacht laat ik er dan ook nog maar met wat distress inkt om heen gaan dan is het misschien wat beter. Dit was gelukkig ook het geval.


Stanste vier keer het woord wow en plakte deze op elkaar. Heat emboste de tekst en stanste dit uit met een banner. Sneed een strookje designpapier en plakte alles op een dubbele topfold kaart.

Fijne avond allemaal!

Groet, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things - Sketch Challenge

Stempels: You wow me, Fireworks
Stansen: Wow, Rectangle a2 stax Die-Namics.
Inkt: Picked Raspberry, Wilted Violet, Twisted Citron, Salty Ocean, Spiced Marmelade and Squeezed lemonade distress ink, Tsukineko Versamark,
Extra: Black & white striped paperpack, Ultrafine white embossing poeder, Black Licorice and Smooth white cardstock

4 opmerkingen: