zondag 5 mei 2019

Rosé all day

Hallo allemaal,

In een heerlijke crafting modus zit ik, ondanks dat ik gisteren gewerkt heb, had ik gisterenavond nog zin en inspiratie om een kaart te maken. Zo begon ik aan een kaart met de leuke wijnglas shaker. Soms heb ik ideeën en soms begin ik maar gewoon. Deze keer wilde ik eigenlijk een katten stempel gebruiken bij het glas maar eindigde met het varkentje. Op het laatste bedacht ik dat het nog wel leuk zou zijn om er een taart en cadeautjes aan toe te voegen en uiteindelijk was ik helemaal tevreden met mijn kaart.


Stanste de rechthoek uit en maakte de achtergrond met distress inkt en een hybride inkt van My Favorite Things. Spetterde er wat water op en liet het drogen.

Stanste het wijnglas uit en kleurde deze in met mijn Copic Markers. Gaf er een rosé tintje aan en vulde het met sequins. 


Stempelde de het varkentje, cadeautjes, feestmuts en de taart op Copic papier en kleurde deze in met mijn Copic markers. Stanste alles uit met bijbehorende stansen. 

Legde alles op de kaart en bepaalde waar de tekst kwam. Deze stempelde ik met bruine inkt om in de kleurencombo te blijven.


Plakte de achtergrond op een kraft basis kaart. Vervolgens plakte ik alle losse onderdelen in verschillende lagen op de basiskaart.

Fijne dag allemaal!

Groet, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things - Birthday challenge
All Sorts Challenge - Pretty in Pink
Penny Black all sorts - Feminine 
Papercraft Challenge - For woman and or girls

Stempels: Piggy Pebbles, Happy Hippos, Beary Special Birthday, Good time to wine
Stansen: Piggy Pebbles, Happy Hippos, Beary Special Birthday, Wine glass shaker window & frame, A2 rectangle stax Die-Namics
Inkt: Versafine vintage sepia, Tattered Rose, Abandoned Coral distress ink, Kraft hybride ink (MFT) 
Extra: Sparkling clear confetti mix, wine glass shaker pouches

14 opmerkingen:

  1. Such a cute and fun card! The pig is perfectly suited to the colours and theme of the card. Thank you so much for playing along with the Penny Black and More challenge.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A really lovely cute image and a great design, lovely shades of pink and some great elements. Thank you for joining our 'Pretty In Pink' challenge at Allsorts and also our 'Feminine' challenge at Penny Black and More.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is erg leuk Marieke en goed dat je geen katten stempel hebt gebruikt bij dat wijn glas je krijgt dan meteen een kater gevoel hihi groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A very pretty and fun creation, thanks so much for joining in with our 'Pretty in Pink' theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just popped back to also thank you for sharing your cute card with us at Penny Black and More May challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met recht een feestvarkentje! Wat een super leuke combinatie van stempels!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How very sweet and such a great idea to use the sequins!
    Thank you so much for joining us at Penny Black and More for our Feminine theme and Allsorts challenge this week for our "Pretty in Pink" theme!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is simply perfect! Love! Thanks so much for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Now, this is my kind of party. Love the sweet pig and that wonderful pile of gifts, and, of course, the rose! Thanks so much for playing along at Time Out.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van mij mag je langer in deze modes blijven 'hangen'; wat een gave kaart maakte je! De kleuren en alles mbt een feestvarken is zo leuk! Dankjewel voor het meedoen bij TIME OUT! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart. En dan met dat varkentje! Zo grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So cute and so fun ! Your card is absolutely fabulous. Love all the details, your blending, your colouring, the design....well everything. Wonderful ! Thanks so much for sharing and for playing along at Papercraft Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your card is so cute:)
    Thanks for joining us at Kreativ scrapping
    Hugs from DT Inger Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely card, love the coloring:) Thank you for joining us at Kreativ scrapping:) Hugs from DT Gunn Anita

    BeantwoordenVerwijderen