donderdag 2 mei 2019

Geluk zit in een klein rompertje

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje dat ik maakte op bestelling. Een collega van mij wordt tante en wilde graag een babykaartje met de eendjes, nu denken mensen altijd dat dit een "even" klusje is maar dat is het echt niet! Maar goed wel weer geslaagd dus daar doen we het dan voor.


Van kraft papier sneed ik de buitenzijde van de romper. De binnenzijde uit Copic papier en stempelde de eendjes in een lichte kleur. Vervolgend kleurde ik ze één voor één in met mijn Copic markers. Heat emboste de tekst en stanste het uit met een cirkel stans en plakte deze op de romper.

Fijne avond allemaal!

Groet, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
Hobbyvision - Dieren

Stempel: Hetty's eendjes (HT1615), Eline's word sweet baby (EC0165)
Stans: Basic cirkel (CR1331)
Inkt: Tsukineko Versamark, Cement Grey (MFT)
Extra: DDBD card art mal (470.713.595), Extra fine white embossing powder.

1 opmerking:

  1. wat een leuk kaartje en een hele leuke stempel van dit eendje.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen