donderdag 30 mei 2019

I'm looking forward to seeing you soon.

Hallo allemaal,

Op woensdag kom ik (zo goed als) altijd uit een slaapdienst en heb dan in de middag mijn knutseldate. Gisteren dus ook en ging overdag aan het werk met mijn DT- werk. In de avond kwam de nieuwe sketch challenge online van My Favorite Things en dacht oh hier weet ik wel iets mee. En wat in mijn hoofd zit, zit niet in mijn kont dus zo ging ik gisterenavond meteen aan de slag.


Maakte met distress inkten de achtergrond en bewerkte het met water een een witte verf marker. Stanste het uit en plakte het op een dubbele witte kaart die 0,5 cm groter is.

Op limelight cardstock heat emboste ik de tekst met witte embossing poeder en stanste het uit met een bijpassende banner. Stanste uit dezelfde blueprint het frame twee keer en sneed uit een van de twee een van de dwarsbalken en plakte deze achter het lange gedeelte om zo te voldoen aan de schets.


Plakte het frame op met 3-d tape. Stempelde de katten en kleurde ze in met mijn Copic Markers. Stanste ze uit met de matchende Die-Namics en plakte ze op de kaart. Als laatste plakte ik de banner op het geheel.

Fijne dag allemaal!

Groet, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things - Sketch Challenge
My Favorite Things - Color Challenge

Stempels: Purrfect Friends
Stansen: Blueprint 27, Purrfect Friends
Inkt: Tsukineko Versamark, Mowed Lawn, Twisted Citron, Abandoned Coral and Spun Sugar Distress ink.
Overig: Limelight cardstock, Wow superfine white embossingpowder, Molotow white arcrylic paint marker

1 opmerking: