zaterdag 4 mei 2019

With love on your birthday

Hallo allemaal,

Veel gewerkt deze week omdat collega's heerlijk genieten van een welverdiende vakantie dat betekend wel dat ik er wat meer mag werken. Nog één drukke week te gaan en dan zit het er weer op. Gelukkig kan ik goed ontspannen met mijn hobby en zo ging ik gisteren aan de slag met de sketch challenge van My Favorite Things.


Eerst maakte ik de achtergrond met Distress inkten en een achtergrond stempel. Stanste deze uit en sneed hem in tweeën om de schets te volgen. Plakte het geheel op een witte basiskaart. Heat emboste de tekst op een stuk wit cardstock en stanste deze uit.


Stempelde de luchtballonen, vogels, slinger en olifant en kleurde deze in met mijn Copic markers. Stanste ze met de bijbehorende stansen. Stanste nog wat wolken en plakte het geheel op de basis kaart. De slinger bewerkte ik met gouden glitterlijm.

Fijne dag allemaal!

Groet, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things - Sketch Challenge
Papercraft Challenge - For woman and or girls
Kreative Scrapping - Birthday

Stempels: Up in the air, In Paris, Scattered hearts BG stamp
Stansen: Up in the air, Blueprint 27, Slanted sentiment strip, Puffy clouds Die-namics
Inkt: Memento Tuxedo Black, Tsukineko Versamark, Aged Mahogany, Victorian Velvet en Milled Lavender distress inkt.
Extra: Ultra fine gold embossing powder, gouden stickles.

7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Marieke!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke kaart Marieke. Mooi zoals je alles gekleurd en bewerkt hebt. Die "gouden" accentjes maken het extra feestelijk vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a sweet card!!!! Thank you so much for sharing your talent with us at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge! /Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cute Image! Very sweet! Thanks for joining us at Papercraft Challenge.
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So beautiful! Thank you for joining us at Kreativ Scrapping. Hugs, DT Ida Kristin (idakristinskortmakeri at Instagram) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card! Thank you for joining us at Kreativ Scrapping! DT Linda

    BeantwoordenVerwijderen