donderdag 7 januari 2021

Wij passen Peer-fect bij elkaar.

 Hallo allemaal,

Daar was ik weer met een kaartje dat ik maakte naar aanleiding van mijn gastdesign bij Carlijn Design! Ditmaal ging ik aan de slag met de leuke peertjes in de set je kunt ze helemaal maken zoals je wilt en ik maakte en er een verliefd setje van.
Eerst maakte ik een wit recthoek van Smooth White cardstock, uit dezelfde kleur cardstock stanste ik het hart en bewerkte dit met Peacock Feathers en Salty Ocean Distress inkt. Spetterde er wat water en witte verf op en plakte dit op de witte rechthoek.  Stempelde de tekst onder op de kaart in het midden met Versafine Onix black.
Voor mijn peertje stanste ik de de grootste twee maten uit de Snijmallen Avocado en Peer. Ook de gezichtjes en de zaden komen uit de Avocado en Peer stempel. Voor de overige onderdelen gebruikte ik de Avocado en Peer Snijmallen Groot.

De peertjes maakte ik op kleur met Squeezed Lemonade, Crushed Olive en Peeled Paint Distress inkt en spetterde ten slotte wat water. Stanste de losse onderdelen uit Milk Chocolate cardstock, de blaadjes uit Limelight en bewerkte dit met Peeled Paint. Maakte de peren compleet en bracht wat detail aan met een gelpen.
Sneed een Kraft cardstock topfold basiskaart, achter de witte rechthoek plakte ik twee strips met het Black & White striped paper pad en dit ging in zijn geheel op de Kraft kaart. Werkte het geheel af met verschillende maten clear sequins.

Ik vond dat de peren nog wat nodig hadden en stanste twee hartjes uit snijmallen Valentijn plakte deze op de peren en bewerkte deze met glossy accent.

Heb een heerlijke dag!
Groet, Marieke

Stempels: Avocado & Peer
Inkt: Versafine Onix Black, Peacock Feathers/ Salty Ocean/ Crushed Olice/ Squeezed Lemonade/ Peeled Paint Distress inkt.
Papier: Smooth White, Kraft, Limelight, Milk Chocolate, Red Hot, Black & White striped paper pad.
Extra: Glossy Accent, Acrylic Paint marker, mixed clear sequins.

2 opmerkingen:

  1. Een leuke woordspeling en mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whahahaaaa.. Wat een geweldige woordspeling.
    Super leuk kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen