vrijdag 15 januari 2021

Fijne Valentijnsdag

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik er weer met een kaartje als gastdesigner bij Carlijn Design. Voor vandaag maakte ik een interactieve kaart met de Valentine Kisses en het leuke Movin' & Groovin' mechanisme.
Ik stanste als eerste de achtergrond uit Smooth White cardstock. Met Salty Ocean Distress inkt en een wolken stencil maakte ik de wolken. Stanste uit Smooth White cardstock de wolk en bewerkte ook de onderkant van de wolk met Salty Ocean.
Stempelde de alle afbeeldingen, kleurde ze in met mijn Copic Markers en knipte ze uit. Bewerkte de vleugels met Wink of Stella clear glitter en de hartjes met Glossy Accent. Plaatste alles op de kaart zoals ik het wilde hebben en stempelde de teksten.
Maakte nu het mechanisme op de kaart en stanste de tekst op de pulltab. Sneed een topfold Smooth White basiskaart en plakte hier het roze designpapier op. Daarna ging het gehele mechanisme op de kaart met (Foam) tape.



Heb een heerlijke dag!
Groet, Marieke

Stansen: Slimline Starter, Movin' & Groovin, Stitched Cloud Edges Die-Namics
Inkt: Salty Ocean, Memento Tuxedo Black, Versafine Onix Black, Red Hot 
Paper: Smooth White, Summertime Polka Dots Paper Pad
Extra: Glossy Accent, Wink of Stella Clear, Mini Cloud Edges Stencil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten