zaterdag 27 oktober 2018

Mission Control, we have a birthday!

Hallo allemaal,

Gisteren was ik lekker vrij, na wat achterstallig "onderhoud" kon ik nog even lekker knutselen. Bij Be Challenged hadden ze een leuk patroon en ik had er van de week al een idee mee. Zo geschiede en ging ik gisteren aan de slag met het patroon.

Gebruikte producten: Space explorer stempel en stans, Die-Namics slanted sentiment, Die-Namics blueprint 29, Wilted Violet / Twisted Citron / Chipped Sapphire / Broken China distress inkt, Copic Opaque white, Goud embossing poeder, Wink of stella, glossy accent.


Eerst maakte ik de galaxy achtergronden, deze maakte ik met de bovenstaande distress kleuren. Mengde alle losse onderdelen, spetterde allemaal met water en liet ze drogen. Nadat ze droog waren spetterde ik alle achtergronden nog met Copic Opaque white.


Uit de space explorer set stempelde ik verschillende stempels en kleurde ze in met mijn Copic Markers. Alle Copic kleuren zijn te vinden onder aan het bericht. Nadat ze allemaal ingekleurd waren stanste ik ze uit met bijbehorende stansen.


Met wink of Stella bewerkte ik alle sterren en planeten. Op de helmen van de space explorers deed ik nog wat glossy accent.


Gebruikte Copic Kleuren:

Grijs - C7, C5, C3, C1, C0, C00, N10, N8, N6, N5, N4
Groen - YG17, YG13, YG11
Roze - RV19, RV17, RV14, Rv13, RV11
Paars - V09, V06, V05, V04

Fijne dag allemaal!

Groet, Marieke

2 opmerkingen: