zondag 21 oktober 2018

May your Christmas be Dashing

Hallo allemaal,

Daar was ik weer eens, dit keer ging ik nog eens aan de slag me de leuke oktober release van My Favorite Things. Ditmaal kwam de kerstman aan de beurt. 

Gebruikte producten: Santa & Friends stempel en stans, Die-Namics Mountain high, Die-Namics surf and turf, Die-Namics stitched A2 rectangle dies, Dutch Doobadoo shape art ster (470.713.116), kraft en wit cardstock, liquid applicator, Copic white opaque 


De schets van deze week was mijn inspiratie echter had ik geen ster stansen dus gebruikte ik de Shape art ster van Dutch Doobadoo. Deze knipte ik iets groter uit en maakte de nacht achtergrond met Broken China, Chipped Sapphire en Black Soot distress inkt. De spetters maakte ik met Copic White opaque ongemengd en gemengd met water en knipte de ster uit.

Stempelde de tekst op een stuk wit cardstock, stanste dit met de rectangle stans en een van de Surf en Turf stansen. De bomen stanste ik uit de Mountain high stans en kleurde deze in met Copic Markers.


Stempelde het rendier en het rendier met de kerstman en kleurde deze in met mijn Copic Markers. Het bont van de kerstman bewerkte ik met Liquid Applicator. Stanste beide uit en plakte deze op de basis kaart.

Gebruikte Copic Kleuren:

Rood - R59, R89, R39, R37, R35
Zwart - N9, N7, N5
Bruin - E59, E57, E55, E53
Baard - C3, C1, C0
Groen - YG67, YG63, YG03

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke



Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

My Favorite Things - Sketch challenge
ABC Christmas Challenge - U = for upon a star
All Sorts Challenge - Traditional Christmas Colors
Papercraft Challenge - Die cuts or punches
Happy Little Stampers - Anything Christmas goes

12 opmerkingen:

  1. Heb weer gezellig bij je gekeken en wat zijn het prachtige strakke kaartjes
    jouw stijl en inkleuren vind ik geweldig Marieke en zo af en toe kom ik op bezoek bij je
    om al dat moois te bewonderen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuke kerstkaart Marieke.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A really cute card, thanks for joining us this week at our "Traditional Christmas Color" challenge at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really sweet card, Marieke! I love the big star behind Santa and the reindeer, and how you make it look like the night sky. Thanks for joining us this week at Simon Says Stamp Monday Challenge. Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty card, thanks for joining us at Allsorts, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben groot fan van jouw MFT kaartjes, deze is ook weer prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adorable creation! Thank you for playing along with us at Allsorts this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful! Thanks so much for participating in Papercraft Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is one of the most beautiful cards in the gallery! I love how you created a star. It's like a star-shaped window to the night sky. WOW! I also love the colors and the technique of coloring Santa and the reindeer.
    Thank you for joining our challenge at Happy Little Stampers Xmas.
    BożenA DT HLS

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Taking a moment here to breathe in the beauty of this card. Love it to bits. Your sky is amazing. Thank you for playing along with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous Copic coloring, Marieka. I love how you used the star as a background for your wonderful scene. Thanks for sharing your card with us at HLS Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen