maandag 21 mei 2018

Sweet Winter Wishes

Hallo allemaal,

Vandaag een winters kaartje met dit heerlijke zomerweer, gelukkig wel in zomerse kleuren ;). Ik ging weer aan de slag met de schets van My Favorite Things en combineerde dat met mijn voorbeeldkaart voor Colourstock.

Gebruikte producten: You make my heart spin stempel en stans, Snow globe sentiments, Die-Namics blueprint 29, Die- Namics blueprint 27, Tiny checks brights paperpack, wilted violet distress inkt, geel, wit en zwart carstock, glossy accent en wit embossingpoeder.


Ik stempelde alle afbeeldingen met mijn Memento inkt en kleurde ze daarna in met mijn Copic Markers. (kleuren onder aan de blogpost.) De ballen en het hartje bewerkte ik met Glossy accent.


Uit Neenah papier stanste ik de rechthoek van blueprint 29 en plakte dit op een strook geel cardstock en dit plakte ik weer op een strook geruit papier. Alles plakte ik daarna weer op een dubbele basiskaart. Ik heat emboste het sentiment en stanste het daarna uit met de banner stans uit blueprint 27.

Gebruikte Copic Kleuren:
Zwart - N10, N8, N6
Bruin - E59, E57, E55, E53
Grijs - N2, N0, 0
Groen - YG67, YG63, YG61
Oranje - YR04
Geel - Y17, Y15, Y13
Paars - BV17, BV13
Blauw - BG01, BG000, BG0000
Roze - R00

Fijne avond nog allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things - Card Challenge
ABC Christmas Challenge - K is for Keep it simple
Simon Says Monday Challenge - Inspired by a song (it's the season to be Jolly)
Dutch Card Lovers - Maak een kaart met één of meer vogels
Dies R Us - Birds

12 opmerkingen:

  1. hele leuke creatie ! geslaagd !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmm lekker, jouw frisse kaartje bekijken terwijl de zon op mijn rug schijnt! Ik vind ‘m enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful CAS Christmas card Marieke. Thank you for playing along with our Challenge at Christmas Cards All Year Round. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje, deze kaart, superleuk!! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely adorable card with the 'tweet' birdies! Thank you for joining our challenge at Dies R Ys!
    Diane DRU DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So very cute! Thanks so much for playing in our ‘Birds’ challenge at Dies R Us. Good Luck and please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You have created the sweetest scene here Marieke and I love EVERYTHING about it!
    Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute!!! Thank you for joining us at CCAYR, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is such a beautiful card! You are a master at blending colors and I am so impressed at how you made this scene look so warm and cozy. You have a great eye for design and I love the subtle blue in the background. Thank you so much for sharing your beautiful work with us for this week's Simon Says Stamp Monday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a a cute scene. Love the skating penguins. Thanks for sharing it with us at Dies R Us Challenge Blog. We hope to see your designs in future challenges.
    Kathy
    DRU DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaart, Marieke. Schattig tafereeltje. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen