maandag 9 april 2018

Let's Shell-ebrate

Hallo allemaal,

Nog wat kleine dingen aan het afronden zodat ik van het weekend alle tijd heb om uit te zakken. Ik ben namelijk alle drie de dagen aan het werk op de Art Specially en ben dan na zo'n dag helemaal gebroken. Dus ik wilde ervoor zorgen dat ik al mijn "verplichtingen" klaar had.
9+
Gebruikte producten:  Happy hippo's stans en stempel, Too-cute turtles stans en stempel, die-namics grassy fields, die-namics celebratory banner, die-namics birthday balloons, die-namics lld bundle of baby clothes, die-namics blueprint 27, stencil mini cloud edges, Tiny check bright paper pack.


Ik stempelde de schildpad en het mutsje en kleurde deze in. Ik wilde nogmaals de schets gebruiken van MFT en maakte de vlaggenlijn. Ditmaal kwam de kaart tot stans terwijl ik bezig was en bedacht dat het gras en "zand" op de kaart hoorde. Ik gebruikte weer het leuke wolkenstencil met distress inkt. Ik stanste de ballon uit Copic papier en kleurde deze ook met copics. Het strikje en de lijn uit kraft papier. Inplaats van de stans gebruikte ik twine achter de vlaggenlijn. Ik vond het boven de vlaggenlijn wat kaal en stempelde het vogeltje en nogmaals een mutsje.

Gebruikte Copic kleuren:
Schildpad - YG99, YG97, YG95, YG93, W5, W3, W1, W0, 0, R24
Ballon - R59, R29, R27, R24
Mutsjes - YR07, YR04, YR02, V17, V15
Vogel - Y17, Y15, Y13, R20, YR07, YR02, RV19, RV17, RV14

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things - Sketch Challenge
Crazy for CAS - gebruik een stencil
Addicted to stamps - Balloons, Bunting and Presents.

9 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart Marieke, enig is deze schildpad. Zaterdag ga ik naar de Art Specially, waar sta je? Misschien zie ik je ff, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk en wat een geinige stempels zijn dit! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card Marieke :-) the whole design of this is adorable! I love the little bird and the snail and the banner is fabulous! :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk deze feestelijke kaart Marieke. Mooie stempels, leuke kleurtjes en tiptop afgewerkt. Succes op de Art Specially, ik ga zondag, zin in...
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie vrolijke kaart Marieke. Een heel mooi design. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a sweet card! Love the flags and the birdie! Thanks for playing along with our Anything Goes challenge at Addicted to Stamps and More! Cathy ATSM DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje weer. Lief, leuk, mooi, geweldige kleuren. Leuk dat je weer mee doet aan CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So cute!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Crazy for Cas.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje. Bedankt voor het meedoen met de Crazy for CAS kleuren challenge.

    BeantwoordenVerwijderen