woensdag 7 juli 2021

My Favorite Things - Wednesday Sketch Challenge #549

Hello all!

Today i'm back again with a new Sketch Challenge by My Favorite Things. This week i decided to make a Birthday card just because i always seem to have a shortage of Birthday cards. Vandaag ben ik er weer met een nieuwe schets challenge van My Favorite Things. Deze week maakte ik een verjaardagkaart op één of andere manier lijkt ik er altijd te kort te komen!

Totally love the new Bunch of Happiness stamp so when i saw this sketch i knew i was going to use the fun pineapple for it.
Vind de nieuwe Bunch of Happiness stempel helemaal leuk, kon het daarom ook niet laten om de ananas te gebruiken voor de schets van deze week.
So cut a Smooth White topfold card, splattered some balck paint on it. Cut a strip of Limelight cardstock and a strip of the Black & White pattern paper pad. Added this in the middle of the card.

Sneed een Smooth White topfold basiskaart, spetterde er wat zwarte verf op. Sneed een strook Limelight cardstock en een strook van het Black & White designpapier. Plakte het geheel in het midden van de kaart.
Stamped the stamp, colored it up using my copic markers and die cut it using the matching Die-Namics. Die cut a wonky circkle and added some Salty Ocean. Heat set the sentiment and cut it into a smaller strip. Stempelde de stempel, kleurde hem in met mijn Copic markers en stanste het uit met de bijpassende Die-Namics. Stanste een Smooth White wonky cirkel en bracht er wat Salty Ocean op aan. Heat emboste de tekst op Black Licorice cardstock en stanste het tot een smalle strip.


Used Copic Colors:
Yellow - YR27, Y17, Y15, Y13
Green - YG67, YG63, YG03
Brown - E79, E77, E74

Have a lovely day!
Greets, Marieke

5 opmerkingen:

  1. It's fabulous! That little pineapple is my favorite.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's fabulous! That little pineapple is my favorite!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het verbaast me dat jij met jouw productie nog kaarten tekort komt. Ik vind deze in ieder geval superleuk, die gezellige ananas zorgt zeker voor een glimlach bij de ontvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whahaha het merendeel van mijn kaarten gaat naar een fysieke winkel in Klarenbeek.

      Verwijderen
  4. Hihi, leuk deze feestende ananas. X

    BeantwoordenVerwijderen