maandag 5 juli 2021

My Favorite Things July Release Countdown Day 1

Hello all,

Today is the last day of the July release countdown of My Favorite Things and you know what that means right? Tommorow all the new products will be avaible! Did you decide on what you are going to get? Luckly you have one more night to think about it! Vandaag is de laatste dag van de juli release countdown van My Favorite Things en je weet wat dat betekend! Morgen zullen alle nieuwe producten beschikbaar zijn. Heb je al besloten wat je zou willen hebben? Gelukkig kun je er nog een dag over nadenken!
I totally love love love today's fruity, cheerfull stamp called Bunch of Happiness! Totally a stamp that just fits what i like in stamps! So i could not do anything else then turn it into a cheerfull design.
Ik ben helemaal weg van de fruitige, vrolijke stempel genaamd Bunch of Happiness! De stempel past helemaal bij mij en wat ik leuk vind om mee te werken. Het kon dan ook niet anders dan dat ik met deze stempel een vrolijke kaart maakte.
Started with the background first, so i die cut a Summer Splash rectangle and added the Wonky Dots Stencil. Added a layer of Summer Splash ink and then added a layer of Artic Ice paste by Stamperia. Set it to dry while i worked on the rest of the card.

Voor de kaart startte ik met de achtergrond, ik stanste een Summer Splash rechthoek en plakte er tijdelijk het Wonky Dots Stencil op. Voegde een laagje Summer Splash inkt toe en een laag Artich Ice pasta van Stamperia. Liet het drogen terwijl ik aan de rest van de kaart werkte.
Stamped all the images, colored them up using my Copic markers and cut them using the matching Die-Namics. Added the Summer Splash rectangle to a sidefold Poppin' Pink basecard and heat set the sentiment on to the same cardstock. Heat set the two smaller sentiments on some Lemon Drop cardstock and added them to the images. Stempelde alle afbeeldingen, kleurde ze in met mijn Copic markers en stasnte uit met de bijpassende Die-Namics. Plakte de Summer Splash rechthoek op een sidefold Poppin' Pink basiskaart en heat emboste de tekst op dezelfde kleur cardstock. Heat emboste de twee teksten op Lemon Drop cardstock en voegde de afbeelingen toe aan de kaart.

Used Copic Colors:
Watermelon - R27, R24, R22, R20, 
YG67, YG17, YG13, YG00, 
C5, C3, C1, C00, 0
Pineapple - YR27, Y17, Y15, Y13, 
YG67, YG63, YG03, 
E79, E77, E74
Cherry - R59, R29, R27, R24, 
YG67, YG63, YG03, 
Y17, Y15, Y13, 
B02, B00, B000, 
RV17, Rv14, RV13
Orange - YR68, Y38, Y35,
E79, E77, E74
YG67, YG63, YG03
RV17, RV14, RV13
Strawberry - R39, R35, R32, R20
YG67, G46, G43, G40
N8, N6, N3
Apple - YG25, YG23, YG21
E79, E77, E74
YG67, YG63, YG03

Have a lovely day!
Greets, Marieke

4 opmerkingen:

  1. Such a bright and happy card, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat laat je weer superleuke kaarten zien met deze nieuwe release. Ik was eigenlijk van plan om even niets nieuws te kopen maar je maakt het me weer behoorlijk moeilijk... Dit fruit ziet er zo gezellig uit in deze vrolijke kleuren en ook je vogel-kaart met de shaker vind ik echt super!

    BeantwoordenVerwijderen