donderdag 9 juli 2020

My Favorite Things - Color Challenge #145

Hello all!

Today i'm here with a new Color Challenge by My Favorite Things. This week i decided to go for a baby card that i have send out to a niece, she just became a mom of a beautiful little boy called Tobias. Vandaag ben ik er met een nieuwe kleuren challenge van My Favorite Things. Voor deze week heb ik een kaart die ik maakte voor een nichtje van mij die een aantal weken geleden bevallen is van een zoon Tobias.
So i cut a topfold A2 seize card (10,7 x 14) out of Kraft cardstock. Out of Smooth White cardstock i cut the scalloped panel from Blueprints 27 Die-Namics, i cut it twice as i decorated the inside this time also.
Voor de basis sneed ik een topfold A2 kaart (10,7 x 14) uit Kraft cardstock. Uit Smooth White cardstock stanste ik het scallop paneel van Blueprints 27 Die-Namics, deze stanste ik twee keer omdat ik ditmaal ook de binnenkant maakte.
 Cut all the babyclothes, letters and accessories out of Kraft, Naturel, Berrylicious and Tropical Teal cardstock. Glued them together and added some details using a white gelpen. Heat embost the sentiment on some Black Licorice cardstock and cut it using a banner die. Stanste alle babykleren, letters en accessoires uit Kraft, Naturel, Berrylicious en Tropical Teal cardstock. Plakte alles op elkaar en voegde wat details toe met een witte gelpen. Heat emboste de tekst op Black Licorice cardstock en stanste het uit met een banner stans.
On the inside i stamped another sentiment. I had some left over die cuts so i used that to decorate the inside of the card. Aan de binnenzijde stempelde ik nog een tekst. Ik had nog wat stansen over en gebruikte deze om de binnenkant te versieren.


Have a lovely day!
Greets, Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten