donderdag 12 maart 2020

Krafty Peeks day 1: Party Time Sentiments

Hello all,

Welcome back to Day One of our March Krafty Peeks at Kraftin' Kimmie Stamps! Today we are sharing a set called Party Time Sentiment! by artist Melissa. It's a fun and versatile set with alot of sentiments and some small accessoriesHallo allemaal welkom bij dag één van de release week van Kraftin' Kimmie stamps. Vandaag laten we een stempel zien van artiest Melissa genaamd Party Time Sentiments! Een veelzijdige set met verschillende teksten en wat kleine accessoires.


For todays reveal day i made three cards using my Zig markers. First of i take the Krafty Scenery Stencil. Used the cirkels as the base shape for my balloons. Voor de kaarten van vandaag gebruikte ik mijn Zig markers. Ik gebruikte het Krafty Scenery stencil voor de basis vorm van mijn ballonnen.





On every card i decided i wanted a different pattern and colored them in using my Zig markers and pencils. Voor elke kaart gebruikte ik een ander patroon voor de ballonnen. Kleurde ze in met mijn Zig markers, water en penselen. 


On some watercolor paper i blended the darker zigg marker with water and used it to die cut the "Congrats".  Op aquarel papier mengde ik de donkerste Zigg marker met water en stanste daarmee het woord "congrats".


Added the sentiments on two cards using the Stormy Sky Ink on the other i heat embost it using white embossing powder. Op twee kaarten stempelde ik de teksten met Stormy Sky inkt op de andere heat emboste ik het met witte embossingpoeder.

Have a lovely day!

Greets, Marieke

Dies: Congrats Die-Namics
Ink: Stormy SkyTsukineko Versamark 
Extra: Ultrafine white embossing powder, Krafty Scenery Stencil

You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

16 opmerkingen:

  1. love the idea of using the circle stencils!! beautiful colours!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Marieke!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn echt hele feestelijke kaartjes geworden, en wat een leuke stempelset is dit.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The yellows and blues look so pretty together. That is one of my favorite color schemes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awesome cards, and great use of that scenery stencil!! Each design is super fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love how you used the stencils and the gorgeous colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love these cards! Simple and so effective!

    BeantwoordenVerwijderen