dinsdag 10 maart 2020

Lift challenge gastdesigner

Hallo allemaal,

Een tijdje terug won ik de challenge op het Lift Challenge blog. Ik mocht daarom een keer gastdesigner zijn en zo geschiedde. De te liftte kaart was deze keer wel een uitdaging voor me, maar ik heb me er doorheen geslagen! A while back i won a challenge on the Lift Challenge Blog. They invited me to be a guest and so i played with the latest challenge. The inpsiration card was a bit out of my zone but i managed to make something with it.


Het voorbeeld is een kaart van Peggy Noe, ik gebruikte alle maten die zij ook vermeld heeft op haar blog. The inspiration card  is one by Peggy Noe the seizes she used on her card i followed as well.


De binnenkant van de kaart zoals je ziet heb ik een vlak open gelaten, hier kun je mooi wat persoonlijks neerzetten, of bijvoorbeeld de naam van de baby. I left the inside of the card blank, you could write a personal message or even just add the baby's name, weight etc.


Het label heb ik bewerkt met teksten van Carlijn Design, het rompertje is van MFT, de "knoopjes" onderin bewerkt met een Copic Marker. On the label i stamped the sentiment using a set by Carlijn Design. The romper is a die by MFT, the "buttons" i highlighted with a touch of my Copic marker.

Ter inspiratie hier de te "liftte" kaart: 


Heb een heerlijke dag!

Groet, Marieke

Stempels: Carlijn Design - Stempels extra tekstjes
Stansen: Bundle of babyclothes Die-Namics
Inkt: Versafine Onix Black
Papier: wit bazzil cardstock, Echo Park - Bundle of Joy

4 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk is je kaartje geworden !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad heel iets anders als we bij jou gewend zijn maar zeker niet minder leuk! Hele lieve papiertjes en het rompertje is er superleuk bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je lift prachtig geworden! Leuk dat je onze GD bent, Marieke!

    BeantwoordenVerwijderen