woensdag 9 oktober 2019

Happy Purrday

Hallo allemaal,

Eén van mijn beste vriendinnen is jarig geweest in September, nu waren we net op vakantie en daarna ging zij op vakantie dus vandaag hadden we eindelijk een date en kon ik haar cadeau geven met deze kaart als extra. Eigenlijk maken we ieder jaar een kaart met een kat dus ook deze keer mocht er geen ontbreken.


Het werd weer een slimline kaart, ze zijn erg leuk om te maken en weer eens wat anders dan vierkant of recht. De basis kleurde ik roze met Oxide inkten en de bovenkant een beetje blauw met Distress inkt.

Stanste de letters en maakte de onderkant een beetje grijs. Stanste het gras en verlengde dit zodat het de gehele kaart zou halen. Plakte het gras op de kaart en tussen het gras kwam de tekst Purrday. Heat emboste de tekst en stanste het uit met een banner die.



Stanste de wolken en ook deze gaf ik een accent met Distress inkt. Stempelde daarna alle losse onderdelen en kleurde deze in met mijn Copic markers.



Stanste de stempelafdrukken met de bijbehorende stansen en plakte deze op de kaart.

Fijne avond allemaal!

Groet, Marieke

Met de kaart doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things - Birthday Project (cats and or dogs)

Stamps: Bitty Birthday greetings, Purrfect Friends
Dies: Purrfect Friends, Impact alphabet, grassy Fields, Cloud 9, Blueprint 33
Ink: Memento Tuxedo black, Tsukineko Versamark, Worn liptstick Oxide ink, Peacock feathers, Iced Spruce Distress inks
Extra: Ultrafine silver embossing powder.

1 opmerking: