dinsdag 19 maart 2019

Lift challenge gastdesigner

Hallo allemaal,

Een tijdje terug won ik de challenge op het Lift Challenge blog. Ik mocht daarom een keer gastdesigner zijn en zo geschiedde. De te liftte kaart is er één helemaal in mijn straatje.

De bedoeling is;
Maak een kaart met de tekst als eye catcher en breng daar decoratie/figuren op aan. denk aan beestjes, bloemen enz…


Hier is mijn uitwerking van de opdracht. Ik stanste vier keer het woord Hello, drie keer uit wit cardstock en één mala uit een stuk cardstock dat ik ik had bewerkt met Cracked Pistachio en Peacock Feather Oxide inkt. Daarna splatterde ik er ook nog wat witte acryl verf op met een Molotow acryl marker.


Ik stempelde de zeeleeuw en kleurde deze in met mijn Copic Markers. Knipt hem daarna uit en plakte hem op de kaart. Stempelde het woord waving en sneed dit uit. Plakte het met 3-d tape op de basiskaart.

ter inspiratie hebben we nog deze kaart, hij komt van Keren Baker


Fijne dag allemaal!

Groet, Marieke

Stempels - Frosty Friends MFT (freebie)
Stans - Simply hello Die-Namics.
Inkt - Versafine Onix black, Cracked Pistachio en Peacock Feathers distress oxide inkt.
Overig - White Molotow acrylic paint pen.

6 opmerkingen: