dinsdag 1 januari 2019

Copic tutorial - How to make a winter background using Copics

 Hallo Copic fans,


Vandaag heb ik voor jullie een video tutorial waarin ik laat zien hoe je een ijs achtergrond achter een schaatsend persoon of dier kan maken. Tevens laat ik zien hoe je wolken en lucht kunt maken.

De rubber stempel die ik gebruikt heb heet Icy Fairy van Kraftin' Kimmie stamps.




De eerste foto laat zien dat het een hele neutrale achtergrond is die wanneer je het ijs vervangt door sneeuw ook prima als achtergrond kan gebruiken. De laatste foto is een volledige uitwerking van de kaart


Hopelijk vonden jullie de video tutorial leerzaam en zie ik op de Colourstock Facebookpagina snel jullie verschillende ijs of sneeuw creaties voorbij komen, tot de volgende tutorial!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten