zondag 12 augustus 2018

Er is er één jarig boera boera.

Hallo allemaal,

Zo ging ik gisteren nog even op het nippertje aan de gang met de challenge op het Marianne Design blog. Na even wat nadenken klaar leggen verschuiven en weer wat anders had ik het in mijn hoofd klaar en ging aan de slag.

Gebruikte Producten; COL1427, LR0395, CR1355, CR1397, CR1394, PK9114, HT1606 en CS0987


Ik bedacht dat ik de stans LR0395 wel als hek zou kunnen gebruiken en stanste hem uit kraft. Van groen cardstock deed ik dit nogmaals en knipte het langs de stiklijn uit. Uit twee verschillende groen cardstock stanste ik het gras en uit kraft één maal het zand. Bewerkte dit met distress inkt en plakte het op elkaar.

Uit cardstock stanste ik de boerderij en plakte het aan elkaar. Onder het hek plakte ik hem op en stempelde de tekst met versafine zwarte inkt.


Op Copic papier stempelde ik de koe, het varken, de ballonnen, het hoedje en de slingers en kleurde dit in mijn Copic Markers. Ik knipte daarna alles uit met mijn schaar en plakte het op de kaart. De ballonnen en de slingers bewerkte ik met Glossy Accent. Als afwerking plakte ik wat roze en gele bloemen op het gras.

Gebruikte Copic Kleuren:
Koe - N7, N5, N3, N1, N0, E000, E00, E11, E21, E04, W7, W5, W3, W1 en R20
Varken - E000, E00, E11, E21, E04, W7, W5, W3, W1
versiering - BG18, BG15, BG13, RV19, RV17, RV14, Y15, Y13, Y11, YG07, YG05, YG03, V09, V06, V05, YR07, YR04, YR02

Fijne dag allemaal!

Groet, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
Marianne Design - Maak een kinderkaart
Ally's Angels - Animals

8 opmerkingen:

  1. Het is een schitterende kinderkaart geworden Marieke! Succes met de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk kinderkaartje Marieke, zo leuk die stans verwerkt en die schattige diertjes maken hem helemaal af...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een leuk en gezellig kaartje, geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige boel daar op de boerderiën, echt feest! Goed bedacht van dat leuke hekje. Kortom....ik vind het een zeer geslaagde kaart! Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moest zo lachen om het tekstje op deze kaart, en dan de swingende big erbij.. supergrappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je er een superleuke kaart van gemaakt Marieke.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a sweet farm scene! Thanks so much for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So sweet , lovely childrens card. thank you for joyning That`s Crafty - DT Dorthe :-)

    BeantwoordenVerwijderen