maandag 12 maart 2018

You're a Dino-mite Friend

Hallo allemaal,

Zondag had ik een dagje vrij, Sandra had me de vraag gesteld of ik met de nieuwe stempels van My Favorite Things nog wat kaartjes wilde maken die ze mee kon nemen naar de beurs waar ze volgende week met Scrap & Co staat. Natuurlijk zeg ik ja (dat doe ik eigenlijk bijna altijd...) en ging er zondag dus lekker mee aan de slag.

Gebruikte producten: Kraft, wit en zwart cardstock, Delightful Dinosaurs (dies and stamp), Die-namics, beach scene builder, Die-namics mailbox, Blueprint 15, Blueprint 29, salty ocean, chipped saphire, peacock feathers en cracked pistache distress inkt.


Ik gebruikte de schets van My Favorite Things van deze week en maakte eerst de scene, ik had het idee dat de dino aan de boom aan het eten was en de ander vliegend. Dan zou het gras van de boom de laatste cirkel vullen. Ik stanste alles los en maakte het tekst label. Ik plakte dit alles behalve de dino's, de boom en de banner op de kaart.


Vervolgens kleurde ik de Dinosaurussen met mijn Copic Markers en stanste deze ook. Ik plakte alles op de kaart.

Gebruikte Copic Kleuren:

Groen - YG99, YG97, YG95, YG93, YG91
Bruin - E47, E44, E43, E42
Grijs - W7, W5, W3, W1 

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things - Sketch Challenge

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk voorbeeldkaartje heb je gemaakt met deze stempels Marieke! Prachtig kleurwerk, geweldig achtergrondje... helemaal top dus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd is dit! Mooie klauren, ik hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer gelikt uit Marieke, prachtig ingekleurd en leuke scene. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen