maandag 19 maart 2018

Scraplings - Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Ik zag de challenge bij Marianne Design voorbij komen en ik vond het wel een leuke uitdaging. Een scrapling is het strookje papier wat je overhoudt als je van een a4  een dubbele vierkante kaart snijd van 27 x 13,5 cm. Het overgebleven strookje is ongeveer 27 x 6,5 cm. Zo ging ik van de week in de avond aan de slag en als resultaat deze twee kaartjes. 


Ik gebruik bijna nooit a4 papier dus ik heb twee stroken gesneden van 27 x 6,5 uit kraftpapier. Vervolgens sneed ik twee stukken designpapier (PK9149) van 13,1 x 6,1. Uit krafpapier stanste ik de potten (CR 1413) en bewerkte deze met distress inkt en een witte gelpen. Uit twee verschillende kleuren Groen cardstock stanste ik de cactussen (CR 1413) en bewerkte deze ook met distress inkt. De bloemen (CR 1413) stanste ik uit roze en geel cardstock en ook deze bewerkte ik met de witte gelpen. Op zwart cardstock heat emboste ik de tekst "gefeliciteerd" (HT1601) en plakte alles met 3-d tape op de kaart. Als laatste bracht ik wat matchende enamel dots (PL4512) aan. 

Fijne dag allemaal!

Liefs Marieke.

Met de scraplings doe ik graag mee met de volgende challenge's:
Marianne Design - Maak twee scraplings

8 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt Marieke.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk Marieke! Toch ook een grappig model kaart zo.

    Groeten,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow...deze zijn super leuk Marieke!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn superleul Marieke!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi
    Your parcel has been returned please can you e mail me again to advise me of the correct address
    kind regards
    Kate
    Wild Rose Studio

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf, deze scraplings. Weet ik meteen ook wat dat zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan met de catussen Marieke.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk! Het zwart/wit en de cactussen helemaal hip en happening, ik houd er van!

    BeantwoordenVerwijderen