donderdag 15 maart 2018

Hoppy Hoppy Birthday

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart die ik ook maakte als voorbeeld voor Scrap & Co. Hij hangt de hele week te pronken in Duitsland denk ik zo ;). 

Gebruikte Producten: Die- Namics grassy field, mini edge cloud stencil, hoppy friends stempel, die-namics collage cover up, Tiny check paperpad, Party patterns paperpad, wit en groen cardstock en salty ocean distress inkt.


Op een rechthoek maakte ik de wolken met het stencil en salty ocean distress inkt. Ik stanste vier keer de collage cover up stans en plakte dit op elkaar. Ik stanste uit groen cardstock 4 keer het gras en plakte dit onder elke "raam".



 Ik stempelde het konijn en het kuiken en kleurde deze in, daarna knipte ik ze met een wit randje uit en plakte dit op de cover. Ik stempelde de eieren op designpapier en knipte ze daarna uit. Deze plakte ik achte of voor het gras in de cover. Ik plakte alles op elkaar en op een dubbele witte kaart.

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things - Color Challenge
Creatalicious - Anything Goes + option birthday
Simon Says wednesday - easter inspiration
Simon Says monday challenge - Easter/spring inspirtation
Word art wednesday - Anything Goes
Dies'R Us - Frame it
Penny Black and more  - feature a creature

12 opmerkingen:

  1. WOW,so sweet :) Fantastic design! Thank you for playing along with us in the DIES R US challenge!
    Barbara
    Dies R Us Challenge Blog DT
    http://carterie-creative.blogspot.fr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A cute creation for our 'Feature a Creature'theme at Penny Black and More, many thanks for joining in at both.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fun design, Marieke, love all these windows! Thank you for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cute cute design and adorable images!
    Thank you so much for joining us this month at Penny Black and More challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Je kaartjes zijn stuk voor stuk, prachtig. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lovely cute Easter card thanks for sharing with Creatalicious Rachel DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tee Hee ... this is SO CUTE!!! Thanks so much for playing in our ‘Frame It’ challenge at Dies R Us. Good Luck and please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik krijg er een lente gevoel van. Helaas ligt er hier nu een pak sneeuw. Echt een super leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful card! Thanks for joining us at Penny Black & More and good luck!
    x Daniela (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so adorable! I love all the peekaboo squares!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cute, cute! Love how you made the card into a shadowbox, with all the peeks into the windows. Just a delight! Thanks for joining us this week at Simon Says Stamp for our Monday Challenge, Easter/Spring Inspired! xx Maura

    BeantwoordenVerwijderen