maandag 26 februari 2018

Scream! It's your birthday!

Hallo allemaal,

Vandaag heerlijk vrij en dus tijd om wat "DT verplichtingen" te doen en ontspannen een kaartje te maken gewoon omdat het kon, of in dit geval een beetje van beide. 

Gebruikte producten:  Monster Seized stamp en die, white and black cardstock, enamel dots. Blueprint 27, blueprint 15, die-namics single stitched lines, black & white striped paperpad en glossy accent.


Ik stanste de rechthoek uit blueprint 15. Sneed een dubbele witte kaart van 13,6 x 11,5. Daaronder twee stroken designpapier en twee stroken zwart cardstock. Uit hetzelfde zwarte cardstock stanste ik de cirkel stans. De tekst stempelde ik op wit papier en stanste het daarna met een banner uit blueprint 27 en paste de banner aan zodat hij passend werd.


Ik stempelde de monsters met Memento inkt en kleurde ze in met Copics, daarna stanste ik ze met de bijbehorende stansen. Ik "hing" ze alle drie aan de cirkel en plakte als laatste de enamel dots op.

Gebruikte Copic kleuren:

Rood - R59, R29, R27, R24
Roze - R85, R83, R81
Blauw - BG02, BG01, BG000
Grijs - C3, C1, C0
Zwart - BV29, BV25, BV23

Fijne avond allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things - Sketch Challenge
My Favorite Things - Colour Challenge

6 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk, jouw monsterlijke kaartje! Gezellig gehad in den Bosch?
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben blij, dat deze monstertjes op je kaart staan. Dan zitten ze tenminste niet onder mijn bed ;o) Je hebt er een super leuk kaartje van gemaakt.
    Heerlijk, om even zo extra dagje tussendoor te hebben.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De monstertjes zijn zo leuk, ik heb ze ook al vaak gebruikt! En nu weer een leuk idee erbij, mooi kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze leuk deze duikelende monstertjes!!!!

    BeantwoordenVerwijderen