dinsdag 2 mei 2017

There's always sunshine after the rain!

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje dat ik maakte voor een collegaatje, ze gaat weg omdat ze het afgelopen jaar echt niet naar haar zin heeft gehad en daarom op zoek is gegaan naar een andere baan.



Ik gebruikte ditmaal de regenlaars (470.713.619) van Dutch Doobadoo als basis kaart, deze knipte ik als basis van roze cardstock. Ik knipte nog de verschillende onderdelen uit kraft papier, en designpapier van Kaiserkraft. Ik deed dit voor zowel de voor als de achterzijde van de laars.



Ik gebruikte een stempel van Kraftin Kimmie genaamd: Rainy day Lulu. Ik stempelde haar verschillende keren op designpapier en paperpiecde de paraplu's, jas, schoenen en haarband. De rest kleurde ik in met Copics. Als laatste knipte ik haar met een wit randje uit en plakte haar op de laars met 3-d tape. Ik stanste van wit cardstock de wolken (6002/0199) van Noor Design en op de grootste wolk stempelde ik de tekst die bij de stempel hoort.

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:

Simon Says Wednesday Challenge: Alles mag.
Creative Inspiration challenge: one for the girls
Dies R us: Flowers.
Card Mania: Life is colorful.
Penny Black and more: Spring.
Kraftin Kimmie; Wonderful Wednesday

Fijne avond allemaal!

Liefs,
Marieke

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje Marieke....zo een mooie laarsvorm en prachtige accentjes erop...
    en super bedankt voor je super leuke kaart die ik voor mijn verjaardag van je gekregen heb...die staat hier nog te pronken op de vensterbank en geniet er nog steeds van...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Marieke I just love this wellies card! GREAT idea and beautiful job! Thanks so much for playing in our ‘Flowers’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow so awesome I love it!! As always beautiful colouring!! Thanks for joining our challenge this week with Kraftin Kimmie Stamps.
    Marilyn DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a pretty creation and such an unusual shape, many thanks for joining us at Penny Black and More Spring challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is just so cute and such fun. Thanks so much for sharing your adorable creation at Penny Black & More.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cute! Love the paper piecing and what a perfect creation for our spring themed challenge at Penny Black and More! Thanks so much for joining us!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige laars, mooi dp heb je gebruikt, lieve stempel en een mooie tekst. Echt een super geheel voor je collega.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful card! Thanks for joining us at Penny Black & More and good luck!
    x Daniela (DT)

    BeantwoordenVerwijderen