zondag 21 januari 2018

Congrats

Hallo allemaal / Hello everybody,

Vandaag weer een kaartje naar aanleiding van de schets van deze week bij My Favorite Things, waarschijnlijk ga ik er nog eentje maken maar dat zal afhankelijk zijn van de tijd die ik deze week nog heb ;).


Een verhuiskaart werd het deze keer al kwam ik tot de conclusie dat mijn "verhuis stempels" beperkt zijn. Ik heb het dus gedaan met wat ik in huis had. Ik sneed een dubbele witte kaart van 13 x 11. Daarna sneed ik nogmaals een rechthoek ditmaal van 10 x 12 en ronde van dit rechthoek twee hoeken af. Ik stanste uit deze rechthoek de stans peek a poo square. En achter dit vierkant maakte ik wat wolken met het wolken stencil.


Ik stempelde het huisje uit de Town bear set en kleurde deze in met mijn Copic markers en knipte deze op de stempellijn uit. Ik stanste twee bomen uit de trees in the forest set en plakte deze achter het huisje. Als laatste stempelde en heat emboste ik de tekst uit de essential sentiment set en stanste dit uit met een banner uit Blueprint 27. Ik plakte alles in en op het vierkant. De tekst met 3-d tape en het geheel daarna op de basis kaart ook met 3-d tape.

Fijne dag allemaal!

Liefs, Marieke

Met het kaartje doe ik graag mee met de volgende challenge's:
My Favorite Things - Sketch Challenge

6 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige verhuiskaart. Mooi dat wit en dan de gekleurde bomen en huisje. Echt een origineel kaartje. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk verhuiskaartje. Echt weer zó tof bedacht. Ik hou van jouw kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan! Met een combinatie van al je spullen heb je helemaal geen speciale set nodig voor zo'n kaartje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely love your fabulous card, what a great little scene you've made.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart!!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen